Bölüm 44

4.5K 371 31
                                    

Bölüm 44 - Ailecek

•••

''Hara gelmeyecek mi?''

''Hayır. Yani ben Taehyunglara öyle söyledim daha rahat takılalım diye.''

''Sen...harika bir insansın.''

Yanında oturan eşinin omzuna elini attı ve iyice kendine çekip kafasını kendi omzuna yasladı.

''Şu anda o kadar mutluyum ki...Her şey için sayısız kez teşekkürler''

Jimin kıkırdadı ve elini eşinin eliyle birleştirdi. O da huzur doluydu. Bebekleri de...

''Jimin bana bir vursana.''

Omega duyduğu şeyle kafasını yasladığı omuzdan kaldırdı ve mal
mal Jungkook'a bakmaya başladı.

''Bakma öyle. Sadece rüya olup olmadığından emin olmam gerek''

Jimin kıkırdadıktan sonra eşine biraz daha yaklaştı ve ince dudaklarına kelebek bir öpücük kondurdu.

''Bak, rüyada değilsin''

Alfaysa aldığı bu tatlı öpücükle pis pis sırıtmaya başladı. Jimin'in kendisi üzerinde bu kadar etki bırakması oldukça hoşuna gidiyordu.

''Uyusak mı artık?''

''Olur~''

Ellerini ayırmadan yatak odasına doğru ilerlediler. Örtünün altına giren ikili bir süre uzak bir şekilde yattılar. Garip bir ortamdı.

''Yani...şimdi sana sarılabilir miyim?''

Dedi alfa masumca. Şu anda eşine sımsıkı sarılıp kokusunu çekerek uyumak istiyordu. Tıpkı rüyalarındaki, hayallerindeki gibi...

''Hmhm''

Jungkook bir kolunu eşinin kafasının altına koydu. Ardından ondan bir hamle bekledi rahat edeceği bir şekilde yatmasını istiyordu.

Mesajı alan omega iyice sırnaştı ve kafasını, eşinin göğsüne gelecek şekilde yasladı. Aldığı yoğun çikolata kokusu bir cenneti anımsatıyordu ona.

''Şu an çığlık atabilirim''

Dedikten sonra kıkırdadı alfa olan.
Eşi de ona eşlik etti. Ah, onlar cidden çok mutlulardı.

''Ah! Az kalsın unutuyordum!''

Jungkook sevgilisinden yavaşça ayrıldı ve yatağın altına koyduğu kutuyu çıkardı. Az kalsın  Jimin'e hediyesini vermeyi yine unutacaktı!

Yatağa oturunca, Jimin'de doğruldu tıpkı onun gibi bağdaş kurup oturdu. Ne olduğunu merak ediyordu.

''Ben, bunu sana almıştım ama bir türlü veremedim. Sana...size çok şey yaşattığımın farkındayım. Bebeğimizi öğrendiğimde verdiğim tepki çok, çok yanlıştı. Sakin kalıp seninle konuşmam gerekiyordu ama...ben bunları geçen sene de yaşadım Jimin, inanıyorum ki üzerinden biraz daha zaman geçseydi bu kadar tepki vermezdim. Biliyorum, şu an söylediklerim, söyleceklerim beni haklı çıkaracak şeyler değil.''

Dedikten sonra derin bir nefes aldı. Uzun zamandır bu konuşmayı planlıyordu. Ama buna rağmen konuşurken zorlanıyordu.

''Jungk-''

''Lütfen beni dinle. Daha söyleyeceğim şeyler bitmedi güzelim. Seni...evden dışarıya atıp tehdit ettiğim gün, evde kırılmadık şey bırakmadım. Biraz olsun sakinleyip etrafıma baktığımda da bu evi, bana ev gibi hissettiren ne sen ne de Hara vardı yanı başımda. İşte o an büyük sıçtığımı anlamıştım. Aslında senin beni affetmeni beklemiyordum çünkü yaptığım, söylediğim şeyler kabul edilecek şeyler değildi. Senin kalbini çok kırmıştım ve henüz onu iyileştirmeme izin vermeden barıştın benimle.''

Serendipity|Jikook|✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin