Bölüm 49 - Kardeş
•••
'Tebrikler''
Dedi beta elinde ağlayan kanlı bebeği tutarken. Ardından konuşmasına kaldığı yerden devam etti.
''Alfa bir oğlunuz oldu.''
İkilinin göz yaşları daha da artmıştı bu dört kelimeyle. Jimin boşta olan elini ağzının üstüne kapattı ve hıçkırıklarını engellemeye çalıştı. Ama yapamıyordu.
''Jimin kendini zorlama, daha dikiş atmamız gerekiyor.''
''G-görebilir miyiz onu?''
Beta olan hemşire, ağlayan minik bebeği beyaz bir havluya sardıktan sonra ağlayan ikilinin yanına ilerledi.
Alfa gördüğü minik bedenle daha fazla dayanamadı ve arkasını dönüp hıçkırıklarını serbest bıraktı.
Jiminse ikisinin karışımı olan bebeğe hayranlıkla bakıyordu. Sanki gerçek değil de oyuncaktı.
''Çok minik...''
''Gayet sağlıklı, önceden de dediğim gibi. Şimdi onu yıkayıp giydirecekler. Biz de devam edelim ameliyata.''
Jimin ne kadar istemese de gözlerini minik bebeklerinden ayırmak zorunda kaldı. Yeni fark ettiği ağlama sesleriyle hızla sola çevirdi bakışlarını.
''Jungkook!''
Jungkook geri dönmedi bir süre. Sakinleşmeye çalıştı. Gözlerini
sildikten sonra döndü arkasına.''İyi misin hayatım?''
''İyiyim. Asıl sen iyi misin?''
''Ben...görmeye dayanamadım bir
anda ne bileyim. O minicikti ve...''Ve yine ağzından kaçan hıçkırığa engel olamadı. Zaten duygusal olan omega, elini eşinin yanağına koydu.
''Ağlama aşkım. Sağlıklı o. Zaten göreceğiz yakında''
''Çok minik Jimin. Bir şey olmaz değil mi? Sanki dokunsan kırılacakmış gibi''
''Olmaz hayatım. O bizim bebeğimiz. Bizim kadar, daha doğrusu senin kadar güçlü minik alfamız''
''Ah evet! Alfa bir oğlumuz oldu!''
Olanları yeni yeni fark ediyordu alfa olan. Az önce ağlamakla meşguldü. Anlamlı olan bakışmalarini Lisa'nın sesi böldü.
''Evvett. Her şey bitti. Sana 1 gün serum takacağız, yoksa 2 hafta filan kendini toparlayamazsın. Şimdi sizi odaya alalım, oğlunuz da gelir en yakın zamanda''
''Tamamdır''
...
1 saat sonra
Omega, yediği serum ve yorgunluğu yüzünden yaklaşık 1 saattir uyuyordu. Eşiyse başındaki koltukta oturmuş, bebeklerinin gelmesini bekliyordu.
Ayrıca Taehyunglarla konuşmuş ve Hara'yı da alıp buraya gelmelerini söylemişti. İki bebeğinin bir an önce tanışmasını istiyordu.
Çalınan kapıyla hızla ayağa kalktı. Taehyunglar gelmiş olmalıydı. Ancak gelen kişi minicik olan bebekleriydi.
Bir hemşire eşliğinde, tekerlekli şeffaf bir beşikteydi. Giydiği beyaz kıyafetler içinde daha da küçülmüştü sanki.''Öncelikle tebrikler Bay Jeon. Bebeğiniz hazır. Lisa Hanım istediği için kanı alınıp genel kontrolleri yapıldı. Hiçbir sorun yok. Minik alfanız oldukça sağlıklı. Kilosu da yerinde.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serendipity|Jikook|✔
Teen FictionHer şey omega Jimin'in, alfa Jungkook'un evine bakıcılık yapmak için gitmesiyle başladı. -Mpreg -Omegaverse •Semekook •Ukemin