Bölüm 51

3.2K 316 45
                                    

Bölüm 51 - Keşif

•••

''Önce ben mi çıkarayım üzerimdekileri yoksa aynı anda, teker teker mi çıkartalım? Hangisinde daha rahat edersin ya da mutlu olursun? ''

''Aynı anda teker teker çıkartsak?''

''Olur bebeğim. Önce ben başlayayım
o zaman''

Jungkook elini sweatinin etek ucuna atıp yukarıya kaldırdı ve üzerindsn çıkmasını sağladı. Güzel karın kasları şimdi gözler önündeydi ve bu çok iştah açıcı gözüküyordu.

''Sıra bende sanırım''

Dedikten sonra üzerindeki bol kazağın etek ucuna attı ellerini. Yavaş yavaş üzerindeki kazağın yerle buluşmasını sağladı.

Güçlüydü.

Evet, Jimin ilk defa güçlüydü.

Yalan.

Kendini kötü hissediyordu. Bu yüzden hızla ellerini vücuduna siper etti. Bunu yapmaya hazır değildi. Çok fazla kusuru vardı.

Yeni doğum yaptığı için hala şiş olan karnı ve dikiş izleriyle berbat göründüğünü düşünüyordu.

''Jimin...''

''Yapamam''

Dedi. Gözleri doluyordu. Ağlamak üzereydi. Hatta bir damla firar etmişti okyanus gözlerinden.

''Bebeğim...''

''Ü-üzerimi giyebilir miyim?''

Jungkook hızlı adımlarla eşine yaklaştı ve ellerini beline sarıp kendine çekti. Sarılıyorlardı. Güç verici bir sarılmaydı

''Kendin hakkında ne düşünüyorsun bilmiyorum ancak, hayatımda gördüğüm en mükemmel insan olduğuna yemin edebilirim sevgilim.''

''Ben küçükken kilolu bir çocuktum Jungkook hıck*. Ne annem ne babam yanımda vardı yurt odasına ağlarken''

''Sen çok güçlüsün biliyorsun değil mi?''

''Bu halde olmama rağmen böyle söylemen ironik''

''Şimdi hafifçe geri çekiliyorum ve sen de seni keşfetmeme için veriyorsun''

''Yapma Jungkook.''

''İnan bana sevgilim, sonunda mükemmel hissedeceksin''

''Sana güvenmek istiyorum''

''Güvenmen gerekiyor zaten. Simdi gözlerini kapat ve ben aç dedigimde
aç tamam mı?''

''Tamam...''

Jungkook geri çekildi ve etrafa rahatlatıcı feromonlarını yaymaya başladı. En azından, birazcık bile olsa yardımı dokunabilir diye yaptı.

''Aç bakalım bebeğim''

Jimin kızarık gözlerini açtı ve kendi gözlerine sanki bir melekmişcesine bakan eşine dayanamayıp ağlamaya başladı. Onu hak edecek ne yapmıştı?

''Ağlama aşkım...''

''Bana bu kadar güzel bakarken nasıl ağlamadan durabilirim ki?''

''Yine de ağlama. Çünkü ben o güzel gözlerinden akan bir damla yaş için bile neler yapmam...''

''Jungkook yapma''

''Özür dilerim sevgilim. Özür dilerim.''

Bir elini eşinin karnına yerleştirdi yavaşça. Diğerinin de parmak uçlarıyla önce köprücük kemiklerinin üzerinde dolandı. Ardından göğsüne, oradan da karnına geçti. Dikiş işinin üzerinde oyalanırken konuştu.

Serendipity|Jikook|✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin