Bölüm 36 - Yoongi
•••
''Ben...lavaboya gitmeliyim. Hara'yı tutabilir misin?''
''T-tabi''
Jungkook Hara'yı yavaşça eşinin kucağına bıraktı ve lavaboya ilerledi. Yoksa çok kötü şeyler olabilirdi.
...
Gergin geçen dakikalardan sonra tekrar normale dönmüştü ikili. Şimdi ise Hara'yı uyuttukları için rahat bir şekilde dizi izliyorlardı. Taki omeganın telefonu çalana kadar.
Jimin odayı dolduran melodinin sahibini oturduğu yerde ararken,
alfası bulmuş ve ona uzatmıştı.Ancak ekranda yazan 'Yoongi' ismi dikkatini fazlaca çekmişti. Bu saatte kim arıyordu eşini? Alfa mıydı yoksa omega mı? Belki de betaydı?
Alfa, kendi kafasında düşünceleriyle boğuşurken, Jimin hafif şaşkınlıkla telefonu açtı ve kulağına koydu. Yoongi onu bu saate niye arıyordu ki? Yoksa başına bir şey mi gelmişti?
Yoongi - Jimin
Alo?
Alo? Jimin-ah? Rahatsız
etmiyorumdur umarım.Hayir hayır
Şaşırdım sadeceBen...nasıl söylesem... bir kaç olay yaşadım ve biriyle konuşmaya ihtiyacım var. Müsait misin?
Tabiki. Sen neredesin?
Evden çıkıyorum şimdi. Seni de alıp bir kafeye geçmeyi planlıyordum.
Tamam ben hazırlanayım o zaman.
Saat biraz geç oldu da, çok uzun sürer mi konuşmamız?Ben...hiç bilmiyorum ki. Ama seni evine bırakırım geri, merak etme
Tamam o zaman.
Yaklaşırken ararsın beniSağol...
Ne demek
...
Jimin telefonu kapattı ve kendine meraklı bakışlarla bakan eşine döndü. Bir açıklama yapmalıydı sanırım?
''Ben...eee...ufak bir işim çıktı da. Çok geç olmadan gelmeye çalışacağım. Şimdi gidip giyinmem gerek''
Jungkook ne olduğunu anlamadan yanından kalktı eşi. Ardından da
yatak odasına ilerledi.Yoongi denen kişiyle ne yapacaktı bu saate? Kaşları istemsizce çatılırken omegasını beklemeyi tercih etti.
Yaklaşık 5 dakika sonra yanına gelen eşi neden bu kadar güzel görünüyordu?
''Nereye gideceksin? Yani... hesap sormak istemedim, sadece...saat 11
ve tanımadığım biri seni aradı.''''Yoongi benim işten arkadaşım ve inan ki ne olduğunu ben de bilmiyorum''
''Anladım''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serendipity|Jikook|✔
Teen FictionHer şey omega Jimin'in, alfa Jungkook'un evine bakıcılık yapmak için gitmesiyle başladı. -Mpreg -Omegaverse •Semekook •Ukemin