Bölüm 55 - Güzel Sonlar
•••
20 yıl sonra
''Jimin Baba! Al şu Haru'yu başımdan! Jungkook babam bitiyor bu velet başlıyor ya!''
''Sen kime velet diyon lan?''
''Ablanla düzgün konuş Haru! Yürü çık şu gelin odasından!''
''Ya biz kabul etmedik ki bunun evlenmesini! Otursun evde!''
''Haru!''
''Of tamam baba ya!''
Haru oflayarak çıktı gelin odasından. Ardından kader ortağı olan Jungkook babasını bulmaya gitti.
Sehun'un yanında olduğu görünce kaşları daha da çatıldı. Babasının o damat olacak olan herifle ne işi vardı?
''Baba?''
''Haru? Ne oldu oğlum bir sorun mu var? Ablan nerede?''
''Hazırlanıyor odasında. Asıl sorun senin burada bu adamla konuşuyor olmam! Ablamı çalacak bizden!''
''Oğlum sen geç içeriye geliyorum ben.''
''Tamam''
Haru oflayarak içeriye geçti ve onlar için ayrılmış olan özel masaya oturdu. Ablasını o adamla paylaşmayı hiç ama hiç istemiyordu.
''Haru?''
''Ne var Mihi?''
''Düzgün konuş benimle.''
''Senden bir yaş büyüğüm.''
''Sen büyüdükçe olgunlaşmak yerine daha çok çocuklaşıyorsun. Ablanı ağlattın. Mutlu musun?''
''NE!''
''Evet. 'Haru mutluluğumu istemiyor' diyerek ağlıyor.''
Alfa olan hızla ayağa kalktı ve tekrar gelin odasına ilerledi. Ancak bu sefer adımları fazlaca hızlıydı.
Kapıyı çalmadan içeriye girdi ve aynanın önünde ağlayan bedene sarıldı sıkıca. Kendisinin de gözleri doluyordu.
''Abla özür dilerim. Ağlama lütfen. Ben senin mutlu olmanı istiyorum ama...
hem evden gideceksin hem de seni o adamla paylaşmak zorunda kalacağım. Bu yüzden böyle davranıyorum.''''G-gerizekalı senin yüzünden bütün makyajım mahvoldu.''
Dedi gülümseyerek geri çekilirken. Haru'ysa onun bu söylediklerini umursamayıp akan göz yaşlarını sildi.
''Her halinle güzelsin! Hem seni böyle beğenmezse bas götüne tekmeyi!''
Onları izleyen Jikook ikilisinin yüzlerine buruk bir gülümseme yerleşti. Ne çabuk büyümüştü çocukları. Hara evleniyor, Haru
da ablasını kıskanıyordu...''Of ya makyajı bozulmuş!''
Mihi içeriye daldı ve iki bedeni birbirlerinden uzaklaştırdı. Bu günü Hara'yla beraber planlamış, en ince detayına kadar düşünmüştü.
''Hara Abla bırak şu sümüklüyü de makyajını düzeltelim.''
''Gerek yok makyaja. Benim ablam her haliyle güzel.''
''Duygusal konuşmam bittiyse çıkar mısın acaba?''
''Abla!''
''Tamam...Mihi bekle yaparız birazdan.''
''Off!''
''Ablacım hadi siz içeriye geçin ve gelen misafirleri karşılayın. Özellikle de Sehun'la iyi anlaşmanı istiyorum.
Bunu benim için yapar mısın?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serendipity|Jikook|✔
Fiksi RemajaHer şey omega Jimin'in, alfa Jungkook'un evine bakıcılık yapmak için gitmesiyle başladı. -Mpreg -Omegaverse •Semekook •Ukemin