Ahojky, máme tu další část! :3 Komenty i voty potěší :)
-------Ráno jsem byl unavený. Nemohl jsem se dokopat k tomu, abych vsal. Zayn vypadal taky dost gumově, ale to bych přisuzoval jeho noční výpravě. Vlastně doteď nevím, kde byl. Ale já byl mimo zaprvé kvůli tomu snu - jsem navíc zvědavý, jak se zvládnu Louisovi koukat do očí, aniž bych zrudl - a zadruhé protože jsem si asi v noci ležel na ruce a teď cítím pouze brnění... Dnešní den bude bezva, jestli půjdeme do terénu. Tu ruku skoro necítím, takže bych s ní vlastně mohl i kácet stromy, aniž by mě to bolelo.
Naštěstí mi Zayn oznámil, že jdeme stejně do učebny, takže jsem zamířil tam, zatímco Zayn se teprve oblékal do uniformy.
Šel jsem chodbou a bloumal ve vlastních myšlenkách, když jsem najednou o něco zakopl a sletěl na zem. No bezva, to to ale pěkně začíná... Zjistil jsem, že jsem zakopl o nohu osoby.
Byla to dívka, která měla tmavě hnědé vlasy, skoro až do černa. Oči jí zářily modrou barvou, která byla dost podobná Louisově. Pravděpodobně to byla jedna z těch dvou holek, co jsem viděl na začátku, než nás roztřídili do rot.
,,Ježiši, pardon, to je moje chyba!" omlouvala se a pomáhala mi na nohy.
S její pomocí jsem se tedy zvedl a urovnal si uniformu. Pak jsem ze země zvedl vojenskou helmu, kterou jsem celou dobu nesl, dokud jsem se nezřítil a neupustil ji.
,,Eh, to je dobrý, to já nedával pozor," usmál jsem se. Snažil jsem se být milý, nechci si udělat nepřátele. Tady by se to ani trochu nehodilo...
,,Jo, asi to je vina nás obou," zasmála se.
,,Vlastně... Co ty tady? Viděl jsem tě u čtvrtý roty, tak co děláš v kasárnách šestý?" podivil jsem se.
Dívka se začervenala a těkla pohledem pryč. ,,Mám tu kamaráda," řekla.
Zasmál jsem se. Všichni známe, "kamarád"... ,,Tak to potom jo," uchechtl jsem se. ,,Mimochodem, jsem Harry," podal jsem jí ruku.
Vřele ji přijala. ,,Jane," představila se. ,,Bohužel už musím... Tak... Někdy ahoj."
,,Dobře, ahoj," mávla na mě, a pak už jsme se každý vydali svým směrem.
Do učebny jsem přišel kupodivu včas. Louis zrovna taky přicházel, spolu s dvěma dalšími vojáky, z nichž jeden měl blond vlasy, což mi jasně napovědělo, kdo to je. Hned za nimi cupital Zayn.
,,Čeká nás výuka o tom, jak používat zbraně. Doteď jste vaše samopaly nosili bez nábojů a bez zásobníků. No a dnes si poprvé vyzkoušíte, jak se zbraň rozebírá, čistí a znovu sestavuje." řekl, když jsme se dostavili všichni. ,,Tohle je instruktor Niall Horan a hned vedle něj je Nick Grimshaw." představil nám další instruktory, z nichž jednoho už jsem měl tu čest poznat. Pokynul na mě hlavou, což byl pravděpodobně pozdrav.
Instruktoři si nás rozdělili do tří skupin. Hned potom nám dali speciální hadry na čištění zbraní. Pak nám dali i ty zbraně. Občas si je totiž vybírají a nechávají si je na noc u sebe, jindy je máme na noc na pokojích u sebe, samozřejmě zabezpečeny, abychom nemohli nikoho zastřelit, ať schválně nebo náhodou.
Já byl bohužel ve skupině s Grimshawem. Chtěl jsem být s Louisem, ale bohužel...
Grimshaw nám ukázal co a jak a my se dali do práce, při čemž mezi námi chodil a kontroloval, zda děláme práci správně.
Šťoural jsem se ve zbrani, když jsem na chvilku vzhlédl, jelikož mě bolelo za krkem. Přejel jsem pohledem na Louise, který se zrovna skláněl nad jiným studentem ze své skupiny. Sjel jsem pohledem na jeho předkloněné tělo, které proti mně stálo zády, a kouknul jsem na jeho dokonalé pozadí.
ČTEŠ
Soldier (Larry Stylinson)
FanfictionHarry jde dobrovolně a na vlastní pěst na vojnu. A co že to vlastně obnáší? Fyzická, ale i psychická zdatnost. Schopnost komunikovat s týmem, navzájem si krýt záda. Nekonečné série cviků, nekonečně dlouhé dny. Příkazy, tresty a hlavně pravidla, kte...