Joonas makasi lattialla ja Niko keskittyi vetämään shottia sen navalta. Mä olin lähtenyt jatkoille näiden kanssa. Vittu näiden?! Näin loisteliaaseen ideaan mä en pystynyt suostumaan kuin kaatokännissä ja se taisi olla aika lähellä.
"Joel! Sun vuoro!" Joonas huusi lattialta Nikon saatua hommansa päätökseen.
Minä en shottia toisen keholta juo. Mä en juonut niitä muutenkaan, sillä mun pää ei kestänyt niitä... meni täysin sekaisin. Alkoi pyörryttää, oksettaa.. raaka viina teki tehtävänsä. Siksi mä en kajonnut niihin.
"En saatana juo" kieltäydyin oitis kunniasta.
Siirryin suosiolla kauemmas ennen kun se pääsi ylös lattialta ja tuli tyrkyttämään hyviä ideoitaan liian lähelle. Nehän saattais vaikka tarttua. Ei sopinut mulle sitten alkuunkaan.
"No sitten mä keksin sulle toisen tehtävän" se jatkoi.
Mies näytti huvittavalta lojuessaan keskellä lattiaa. Vuorotellen se katsoi mua ja Nikoa arvioivasti. Mitä lie pohti.. se jäi vain nähtäväksi.
Me oltiin päädytty jostain syystä jatkoille mun kämpilleni. Harvinaisuus sinänsä.. parempi vain aina mulle kun ei tarvinnut jäädä pohtimaan miten päätyisi joskus kotiin. Nämä vain taisivat olla jäämässä yökylään...
"Suutelet Nikon kanssa" Joonas määräsi ja nousi horjuvin askelin ylös.
Katsoin sitä epäuskoisena. Ihan kun se antais kenenkään lainata Nikoa... hyvä ettei saanut kohtausta jo siitä kielarista. Ei siis sillä että mua nyt sen enempää olisi kiinnostellut Nikon kanssa nuoleskella.
"En halua" vastasin.
Niko näytti surulliselta ja katsoi mua harmistunut ilme kasvoillaan. Ihan kun sitäkään olisi kiinnostanut kenenkään muun kun Joonaksen huulet. Vanha tuttu yhdistelmä. Ei siihen mua kolmanneksi enää kaivattu. Mielenkiintoista...
"Se on vaan ujo. Näytetään me mallia" Joonas tokaisi ja veti Nikon kädestä luokseen. Mä pyöräytin silmiäni turhautuneena sen väitökseen. Vai ujo... vedä sinä..
Ne katsoi hetken toisiaan hymyillen kunnes Joonas kiersi kätensä Nikon hiuksiin ja veti sen suudelmaan. Kiva... ihan kun tätä ei oltais nähty jo ihan tarpeeksi... tuskin ne mitään huomais jos mä häipyisin paikalta vähin äänin.
Toisaalta... olihan tuo aika seksikästä. Eroottista suorastaan... mikä mua vaivasi?!
Nikon kädet piteli Joonasta lanteilta sen ujuttaessa kielensä miehen suuhun. Miten ne sai tuon näyttämään niin helpolta... siis kavereista puhuttaessa... jumalauta mulle tuli hiki pelkästään niitä katsellessa!
Joonaksen käsi sukelsi Nikon paidan alle ja sai toisen hymyilemään. Ette saatana... mulla ei ollut aikomustakaan jäädä seuraamaan sivusta jos tämä lähti enää yhtään pidemmälle. Tässäkin oli jo ihan tarpeeksi mun viattomille silmilleni...
"Vieläkö oot sitä mieltä ettet halua?" Niko kysyi virnistäen.
Se irrottautui Joonaksesta ja lähestyi mua uhkaavasti. Lähdin vaistomaisesti kulkemaan taaksepäin ihan kun olisin mennyt miestä karkuun. Mitä mun olis pitänyt sanoa?! Myöntää salaiset fantasiani? Hetkinen.. ei mennä niihin nyt...
Mun pakomatka päättyi lyhyeen kun seinä tuli kirjaimellisesti vastaan. Mä en päässyt sitä enää karkuun. En mä välttämättä olis halunnutkaan mut ei sen tarvinnut sitä tietää. Niin kun ei kenenkään muunkaan..
Mä en osannut tehdä muuta kun tuijottaa sitä silmiin, jotka söi mua kehon osa kerrallaan. Hitaasti mutta varmasti. Eikä mulla ollut mitään vastaansanomista. Ihan kun enää olis voinut perääntyä...
"Vieläkö?" se kuiskasi mun korvaan.
Se painoi kätensä vasten seinää niin etten mä olis yrittämälläkään päässyt siltä karkuun. Mutta vahingossakaan se ei koskenut muhun. Ei ilman lupaa. Wau...
Mä en jaksanut edes vastata sille. Siirsin päätäni vain katsoakseni sitä hetken silmiin ja annoin lopulta mielihalujeni viedä mukanaan. Mä pystyin miltei näkemään Joonaksen voitonriemuisen hymyn hieman kauempana. Katso sit kans...
Se vastasi mun hellään suudelmaan ja siirsi kätensä seinältä mun olkapäille. Katsokin ettei ne lähteneet yhtään sen alemmas... tämän idean mä saisin kirota alimpaan helvettiin vielä moneen kertaan. Itsestäni puhumattakaan kun en osannut pitää edes huuliani kurissa. Mä taisin olla melkoinen huora mieheksi...
***
No tälle linjallehan ne jatkot sitten tietenkin menivät :)
CZYTASZ
Se toinen✅
FanfictionJiko on täydellinen bromance & rakkaustarina mutta mitä sitten, kun kyseessä onkin juuri Se toinen J