Selam efsoo bir kitapla geldim size yazmak için o kadar heyecanlıyım ki resmen içimde kelebekler uçuşuyor ya çok güzel bir kurgu yaptım umarım sizde beğenirsiniz:)
Fikirlerinizi yorumlarda görmek isterim yılbaşı yeni kitabımıza uğur getirsin.
31.12.2002
***
"Sargılar bugün çıkıyor Algım Hanım çok şanslısınız ameliyatınız oldukça güzel geçmişti oluşan sonuçtan memnun kalacağınıza eminim."diyen doktor Hanım yüzümü saklayan sargıları bir bir açtığında bütün gazlı bezlerden kurtulabilmiştim. Yüzümün iyileşmesi bir kaç ay alsa da eskisi gibi olacağım için çok mutluydum.
Yüzüm de hafif bir tebessüm oluşurken doktor Hanımın eline aldığı aynayı bana doğru çevirmesiyle yansımama bakmaya başladım her şeyin eskisi gibi olacağını zannediyordum ta ki bu görüntüyü görene kadar. Avazım çıktığı kadar çığlık atmaya başlarken doktorun elindeki ayna yere düşüp parçalara ayrılmıştı gözlerimden yaşlar damlarken hıçkırarak ağlamaya başladım.
"B-bu bu benim yüzüm değil!"
***
Aynaya baktım şifonyer çekmecesini açtım ve içinde duran fotoğraflarımı çıkarttım. Hastaneden çıkalı bir kaç saat oluyordu ve ben hala aynalardan kaçıyordum. Elimde tuttuğum fotoğrafla birlikte aynanın karşısına geçtiğimde eski ben ile yeni ben birbirimize bakıyorduk.
Bakışlarım aynanın üzerinde ki yüzümde gezinirken zorla yutkunmuştum bu kez bakışlarımı fotoğrafa çevirdiğimde gözlerimden birer damla yaş akmıştı.
Ben Algım Aydın 28 yaşında yaptığım motor kazasının bedelini kendi yüzümü kaybedip bir yabancının yüzünü alarak ödemiştim üstelik bu yabancının başıma ne işler açacağını bilmeden...
- Visal adlı kitap bittikten sonra yazımına başlanacaktır...
-Video kitabın konusuyla ilgili kısa bir spoler içerir :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÖNGÜ
ChickLit"Sargılar bugün çıkıyor Algım Hanım çok şanslısınız ameliyatınız oldukça güzel geçmişti oluşan sonuçtan memnun kalacağınıza eminim."diyen doktor Hanım yüzümü saklayan sargıları bir bir açtığında bütün gazlı bezlerden kurtulabilmiştim. Yüzümün iyileş...