1.Bölüm: Korkunç Kaza

2.5K 158 23
                                    

Selam yeni kitabımızın ilk bölümüne hoş geldiniz umarım bu kitabı beğenirsiniz ben beğeneceğinizi düşünüyordum bugün yeni maceramızın başlangıç günü.

23.01.2022

Lütfen yorum yapmayı unutmayınız desteğiniz önemli benim için :)

***

İnsan kaderinde onu neyin beklediğini asla bilemezmiş bende bilemezdim. Evimden çıktığım akşam yılbaşı akşamıydı arkadaşlarımın yanına gitmek için dışarıda duran motoruma doğru ilerlemeye başlamıştım. Üzerimdeki siyah deri pantolon beyaz bralet ve siyah deri ceketimle motorun üzerinde üşümemeyi umuyordum. Küçüklüğümden beri motorla gezmeyi çok severdim büyüdüğümde ise annemi zorla ikna edip motor ehliyeti almıştım babamın da bana mezuniyet hediyesi olarak motor almasıyla hayatımın en iyi gününü yaşamıştım.

Tabi annem başımın etini yemişti asla hız yapmayacaksın diye diye. Şimdi onları çok özlemiştim bayadır Ürgüp'e gitmemiştim annemler memlekette yaşıyorlardı ben ise burada yaşıyor ve yazılım şirketinde çalışıyordum. Motoruma bindiğimde siyah kaskımı alıp kafama takmıştım en kısa sürede kendime yeni bir kask almam gerekiyordu çünkü kaskın kafamdan çıkmaması için bağladığım mekanizması bozulmuştu. Kafamdan rahatlıkla çıkabiliyordu yani o yüzden bu gecelik idare edecektim yarın bir yenisini alırdım.

Motoru çalıştırdığımda yola çıkmıştım aniden bastıran yağmurla birlikte yol kayganlaşırken benim de sırılsıklam olmam kaçınılmaz olmuştu. Yıl başı yüzünden yolların dolu olacağını düşünürdüm ama o kadar da fazla değildi yine de geri sayıma yetişip kızların yanında olabilmek adına gaza biraz daha yüklenirken arabaların yanlarından hızla kaçmaya başlamıştım. Trafiği kırarken ışıklardan geçiyordum sarı ışık yandığında hızlıca aradan kaçmayı planlarken benim gibi düşünen başka birisi daha olacak ki sağ şeritten üzerime gelen motorla birlikte yaptığımız çarpışma kaçınılmaz olmuştu. Ne olduğunu anlayacak fırsatım bile olmamıştı kazanın sadece birkaç saniyesini algılaya bilmiştim benim motordan fırlamam kaskın da kafamdan fırlaması ve derin bir acıyla birlikte bütün bilincimi kaybetmemle sonuçlanmıştı.

Hastaneye ne zaman gelmiştim ya da ne kadardır hastanedeydim hiç birine dair tek bir fikrim bile yoktu. Gözlerimi açtığımda yüzümde bir sürü sargı vardı, kolum, bacağım, kaburgalarımda kırıklar oluşurken kafa travması geçirdiğimi söylemişlerdi. Dışarıda bekleyen aileme hayatta oluşumun büyük bir şans olduğunu söylediklerini duymuştum ve dahasını.

"Ha şinci bizim kızda bir hasar neyin galmaz yani eminsiniz doktor Bey."demişti babam.

"Kalmayacağını umuyoruz ama kafasından fırlayan kask yüzünden yüzü tanınamaz hale gelmiş."doktorun söylediği şeyi duyduğumda içimde inanılmaz bir dehşet hissetmiştim. Gözlerimin dolduğunu hissederken ağlamaya başlamıştım benim uyandığımı ağlama seslerinden fark eden doktor sakinleşmem adına seruma bir sakinleştirici katmıştı. Kısa sürede uykuya dalarken olan biten benim için koca bir karanlıkla sonuçlanmıştı.

BEYAZIT

"Benim güzelime gülmek yakışıyor, bana da gülüşünü seyretmek."yanaklarını okşadığımda güzel karıma baktım bir kez daha. "Sana doyamıyorum bir türlü ama gitmem gerek sende güzel eğlen bir tanem."uzanıp dudaklarıma bir öpücük kondurduğunda geri çekildi.

"Keşke sende gelebilsen."

"Sevkiyat yıl başı bile olsa beklemiyor güzelim ama gece bizim."yanakları kızardığında kafasını hafifçe sallamıştı.

DÖNGÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin