Yeni bölümden kesit

302 19 0
                                    

Hello yeni bölüm salıdan salıya olduğu için ön fragman gibi kesit atmaya karar verdim umarım beğenirsiniz yorum yaparsanız çok sevinirim.

***

"Barış dur artık dur!"

"Ne dur ya ne dur? Benim sevdiğim kadını öldürdü o adamlar sevdiğim kadının karnındaki bebeğimi öldürdüler neyi araştıracağım ben?"

"Nasıl bu kadar emin oluyorsun lan? Belki onlar değil belki başkası bırak araştıralım anladın mı böylesi daha uygun?"dediğimde duraksamıştı ama çok kısa sürdü ruhsuz bakışlarını çekmesi.

"Benim için uygun değil!"beni ittiğinde eş zamanlı olarak toplantı salonuna dalmıştı Kartalın yanında oturan yandaşçısının kafasına tek el ateş ettiğinde ne kadar hoşlanmasam da Kartalı öldürmesini engelleyip silahını havaya kaldırmasını sağladım. Zaten birini öldürerek başına ciddi bir bela almıştı hepimizi aynı bok çukuruna sürüklemeden durması gerekiyordu. Toplantı salonundaki tüm mafyalar şok içerisinde kalırken Adnanın ölü bedeni masanın üzerinde duruyordu. 

Barış hiç bir şey söylemeden elini elimden kurtarıp çıkmıştı salondan. Arkasından ilerleyemezdim buradaki durumu toparlamam gerekiyordu. "Adamın bu masadaki bir reisi öldürmeye nasıl cüret edebiliyor?"diye ortalığı ilk kızıştıran Kartal Milan olmuştu.

"Doğru bu kabul edilemez."dedi Rahmi.

"Adamını sen mi durdurursun biz mi durduralım?"diyen de Servet olmuştu.

"Masadan birini indirdi ne malum senin yaptırmadığın?"dedi Fahri, dönüp dolaşıp top bana geliyordu.

"Adamın karısını karnındaki doğmamış çocuğunu öldürtenler var aramızda sizce benim emretmeme gerek var mı?"dediğimde hepsi şüpheyle bakışmışlardı.

"Ya Barışı karşımıza getir bunu kendi hür iradesiyle yaptığını açıklasın bizi inandırsın ya da gurup üyesi birini öldürmenin cezası olarak sende öl!"dedi Kartal Milan, yarım ağız sırıtırken elimle sertçe masaya vurdum ve ona doğru eğildim.

"Gurubun en temel kuralı kimse gurup liderini öldüremez!"

DÖNGÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin