11.Bölüm Hasta

929 94 0
                                    

SA nasılsınız her zaman ki klasik nassınız iyisiniz inşallah ffaslından sonra asıl meselemize geçelim. Hadi bakalım neler neler olacak acep neyse yorum yapın acık da konuşalım ben sıkılıyorum lütfen yani.

Bir şey diyeceğim ben niye ünlü olup tutulmadım lan hala alsdfklşav bir bana mı şans vurmadı. Geçen tiktokta şey gördüm keşfedilmemiş yazarların kitaplarını paylaşıyordu birisi hepsinin okunması 100k 150k falan filan onlar keşfedilmediyse eğer biz uzay boşluğunda falan kaybolduk galiba.

Neyse çok boş yaptım.

***

BEYAZIT

Soluğu hastanede almamız sadece birkaç saat sürmüştü. Ne olduğunu bile anlamamıştık Algımı bizim hastanelerden birine getirmiştik. Özel Çağlayan Hastanesine getirmiştim onu normal bir hastaneydi aslında ama silahlı yaralanmalarda bize karşı yapılan bir torpil vardı polisle vs uğraşmak istemediğimiz için benim ve adamlarımın sisteme girişi yapılmadan tedavi edilmesi gibi özel bir alan vardı.

Onlar Algımı muayene edip durumu anlamaya çalışırlarken bende başhekimin odasında oturmuş Meriçi bekliyordum Meriç bir kadındı ve benim arkadaşımdı sanırım kadınlarla yıldızım daha barışık oluyordu genelde kendi cinsimle anlaşamıyordum. Meriç odaya döndüğünde direk masasına geçmişti ki konuştum. "Ne oluyor artık bir açıklama yapacak mısınız?"buraya geldiğimde durumu en başından anlatmıştım onun Bade olmadığını bütün geçirdiği operasyonlara dair her şeyin raporlarını önceden incelemişti sağlık geçmişinden.

"Açıklama yapacağım elbette Beyazıt."derin bir nefes aldı ve önündeki birkaç rapora son kez göz atıp bana döndü. "Algım Hanım yaptığı kazada kaskı kafasından fırladığı için kafasına ciddi darbeler alarak ağır yaralanmıştı sonrasında geçirdiği ameliyatlar ve çekilen filmlerde belli ki gözden kaçan bir şeyler olmuş ben yeni çektirdiğimiz MR filmini izledim henüz raporu gelmedi ama filmi beni tatmin etti."

"Ciddi bir şey mi?"ellerini aşağı yukarı dercesine salladı.

"Hemen hemen başına aldığı ciddi darbeler yüzünden beyninde kalıcı hasar oluşmuş. Zamanında hafızasında sorunlar yaratacak bazı şeyleri unutmasına sebep olacak hatta halüsinasyonlara sebep olacak belki de görüyordur bile."dedi ve ellerini masanın üzerine koyup hafifçe bana yaklaştı. "Hiç kendi kendine konuştuğuna şahit oldunuz mu?"hafifçe kafamı salladım.

"Evet."hafifçe parmağını şıklattı.

"Denge kaybı bayılmalar vs de bunun sebebi en kısa zamanda bir ameliyat daha olması gerekiyor yoksa hayatındaki her şeyi unutmaya başlayacak ve gerçekle hayali ayırt edemez hale gelecek."derince iç çektim.

"En azından bir çözümü var bir an hep öyle kalacak diye çok korktum."ellerimle yüzümü sıvazladım o Bade değildi endişe etmemem gerekirdi o hiç tanımadığım bir yabancıydı ama neden böyle yüreğim ağzımda atıyordu anlamamıştım.

"Bu riskli bir ameliyat ama Beyazıt onu kaybede bilirsin malum beynini açacağız boru değil. Eski raporlarına baktım bu kız o kadar çok ameliyat geçirmiş ki kazada kafasını çok kötü çarpmış sana nasıl açıklasam bilemiyorum ama raporlara göre olay yerine gelindiğinde kafasına bakıldığında beyni görülebiliyormuş yani bu çok ciddi bir şey. Ve doktorların yaptığı dikkatsizlik ya da filmlerde o an çıkmamış ama şuan da gözüken kalıcı hasar kendini çok geç de belli edebilirdi yada siz fark etmeye bilirdiniz işin sonunda ölebilir."ellerimi birleştirip yumruk yaptım ve dizlerime yasladım.

"Kaç şansı var?"diye mırıldandım gözlerim dolmuştu. Ben ağlamaktan hoşlanan bir adam değildim hele de insanların yanında. Ben hayatta sadece üç kadın için insanların arasında ağlamıştım biri annemdi ikincisi Maviydi üçüncüsü de Bade şimdi ise Algım için ağlıyordum. Karımın annesinin yaptığı bencillik sonucu pisi pisine ölmesin diye yanıma alıp korumak istediğim bir yabancı için ağlıyordum.

DÖNGÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin