Merhaba, Döngünün yeni bölümünü eğlenerek yazdım inşallah sizde eğlenerek okursunuz :)) Safiye karakterini çok seviyorum beni çok eğlendiriyor.
Yorum yapmayı unutmayın varlığınızı belli edin biraz.
***
Uçakla Ürgüp semalarına indiğimizde Beyazıt önceden her şeyi ayarlatmıştı. Ailemi ziyaret etmek isterim diye Ürgüp'ten bir ev bile tutmuş bir araba almıştı. Rahatça dolaşabilmemiz adına her şeyi ayarlamıştı tabi para oluna her şey bu kadar kolay oluyordu. Öğlen saatlerinde inmiştik özel uçaktan, Beyazıtın açtığı kapıyla birlikte arabaya bindiğimde oda sürücü koltuğuna geçmişti Didem de arka koltuğa geçmişti.
Beyazıt Didemi Barışla baş başa bırakma riskini göze alamadığı için oda bizimle geliyordu. Didemi Beyazıtın tuttuğu eve bırakmıştık o evde de bir sürü koruma güvenlik falan vardı. Onu bıraktığımızda evimi tarif etmeye başlamıştım. Gece kondu mahallesine girdiğimizde iki katlı dışarıdan oldukça eski görünen evi işaret ettim.
"İşte orası."arabayı kapının önüne park ettiğinde bile bütün mahallenin dikkatini üzerimize çekmiştik. Malum burası bir gece kondu mahallesiydi buradakilerin gördüğü en lüks araba en fazla doblo falan olurdu. Tabi mahalleye Range Roverle girince utandığımı hissettim kendimi kuyumcu vitrinine düşmüş bijüteri işi bileklik gibi hissetmiştim.
"Patates soğan! Patates soğan! Patates soğancı geldi hanım!"diye yanımızdan bağırarak geçen arabayla birlikte annem evin kapısında fırlamıştı.
"Lan pattisci dur!"annemle böyle karşılaşmak istemiyordum kafamı bacaklarıma gömdüğümde Beyazıtın kaşları çatılmıştı.
"Annen o mu?"dediğinde kafamı salladım.
"İçeri girsin biz öyle inelim."diye fısıldadım.
"Tamam."o sırtını rahatça koltuğa yaslamış bende iki büklüm kalmıştım birkaç dakika sonra annem içeriye geçinde dikeldim.
"Ohh bak baştan uyarıyorum annem biraz tuhaf bir insandır hatta çok tuhaftır baştan uyarayım dedim seni çıldırtabilir."hafifçe güldü.
"Demin gördüğüm minyon tatlı teyze mi çıldırtacak beni Algım saçmalama."yutkundum.
"Annemle tanıştıktan sonra da umarım bu düşüncen değişmez."göz devirmekle yetindi. Arabadan indiğimizde içimden dua etmeye başlamıştım ne olur annem ters bir şey yapmasın diye. Gece kondunun kapısının önünde durduğumuzda kapıyı çalmıştım annem demir kapıyı açtığında şaşkınlıkla bir bana bir de Beyazıta baktı.
"Anneciğim."hafifçe gülümsediğimde boynuma sarıldım.
"Oyy benim guzum ben ne özledim seni ne özledim annem!"benden ayrıldığında kocaman gülümsedim. "Yetişip gapıyı açacağım diye entarimi de yırttım gı."
"Olsun annem ben sana yenisini alırım."
"Oy anasının guzusu beni de düşünürmüş."yanaklarımı sıktığında huysuzlanıp ellerini çekmiştim çünkü acıtıyordu!
"Merhaba efendim ben Beyazıt Çağlayan."diye kendini tanıttı Beyazıt.
"He merhaba yavrum bende aha bu gızın anası Safiye."annem Beyazıtın elini tutup sıktığında Beyazıt devam etti.
"Ben kızınızın erkek arkadaşıyım."dediğinde yutkunup annemin vereceği tepkiyi izlemeye başladım.
"Hee ne gözel arkadaş mışınız işte."göz devirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÖNGÜ
ChickLit"Sargılar bugün çıkıyor Algım Hanım çok şanslısınız ameliyatınız oldukça güzel geçmişti oluşan sonuçtan memnun kalacağınıza eminim."diyen doktor Hanım yüzümü saklayan sargıları bir bir açtığında bütün gazlı bezlerden kurtulabilmiştim. Yüzümün iyileş...