14.Bölüm Sevdiğim Kadın

1K 82 0
                                    

Selamun hello ay bugün efso bir bölüm yazdım aşırı aşırı içime sinen bir bölüm oldu bu bölüm. Bu bölüm birazcık Algım hırpalandı ama sonu efso bitti bence :)

Lütfen yorum yapın satır arası duygularınızı düşüncelerinizi geçirin.

***

"Ödüm patladı aşağılık herif!"komodinde duran son şey olan büyük su şişesini elime aldım ve sabahtan beri elime geçen her şeyi fırlattığım Beyazıta doğru uçurdum. "Sen rezil bir adamsın! Bari telefonu suratıma kapatsaydın utanmadın mı hasta kadını korkutmaya."bağırıp çağırdım ağlamak üzereydim gözlerim dolmuş burnum sızlamıştı Beyazıt durumun ciddiyetini kavradığında yanıma geldi.

Bana sarılmak istediğinde suratına tokadı yapıştırdım. "Ahh."bir an şok olmuştu acaba fazla mı sert kaçtı? "O ne biçim el be kürek gibi."diye ağzından kaçırdığında kaşlarım çatıldı ellerimi kendime çevirirken bakmaya başladım.

"Ne münasebet ya ne küreği öldürürüm seni."gözümden bir damla yaş aktığında ona vurmamı önemsemeden bana sıkı sıkı sarılmıştı. Ben ise onu yere atıp tekmelemek hatta üzerine çıkıp tepine tepine ezmek istiyordum. "Sen çok kötü bir adamsın suikaste uğruyorsun ve bunu bana da duyuruyorsun."

"Evet telefonu kapata bilirdim ama kapatmadım."bunu kabul etmesini beklemiyordum işte.

"Niye ödüm koptu sana bir şey oldu sandım."hele ilişkimiz yeni yeni başlarken! Bir de bunun depresyonunu kaldıramaz harbiden atlardım camdan.

"Neye bulaştığını bil öyle karar ver diye."yüzüm asıldı ellerimi tutup beni kendine çekti sırtım onun göğsüne yaslanırken bacaklarımı öne doğru uzattım onun bacak arasında yatıyor sırtımı ona yaslıyordum bu beni rahatsız etmiyordu sanırım onu da etmiyordu. "Bir karar verdin mi?"dediğinde yutkundum belli ki biz birlikte yaşamaya devam edecektik ve ben bu baş belası adamdan kurtulamayacaktım. Aynı evde yaşadığımız sürece duygularımızı öldüremezdik birbirimizden de uzak kalamazdık o halde geriye tek bir seçenek kalıyordu.

"Evet seninle olmak istiyorum ama Bade olarak değil Algım olarak."gerildiğini hissettim.

"Bade konusunu kapattık sanıyordum?"

"Biz kapattık senin çevren dostların iş arkadaşların kısaca herkes beni senin yanında gördüğünde Bade zannedecekler bu benim canımı çok sıkıyor."diye mırıldandım saçlarımı okşadığında alnıma minik bir öpücük kondurdu.

"O halde bu meseleyi halledelim meleğim."kollarını bana sardığında bende kollarına sarıldım.

"Gazete, haber, fotoğraf olmadan."

"Tamam onlar olmadan ama önce dinlenmelisin tamamen iyi olduğundan emin olduğumda güzel bir organizasyon düzenleyip herkese seni tanıtacağım Algım Aydın ve benim sevdiğim kadın sıfatıyla."tebessüm ettim bir ölüyle yarışmaktan sıkılmıştım artık.

Tırnaklarımı ısırmaya başladım ve düşündüm artık Beyazıt Çağlayanla birlikteydim. "Beni Badenin mezarına götürür müsün?"dediğimde tekrar kasıldığını hissettim muhtemelen böyle bir şey beklemiyordu aslında bende beklemiyordum sadece ona söylemek istediğim bazı şeyler vardı ve içimde kalsın istemiyordum.

"Hemen mi?"

"Hastaneden çıktıktan sonra."

"Peki."beni reddetmesini beklemiştim ama kabul etmişti benim isteğim garipti onun kabul etmesi iki katı garipti bu adam ne biçim mafyaydı hep böyle ponçik ponçik mi olacaktı yani? "Biraz dinlenmeye ne dersin bende işlerimi halledeyim?"

DÖNGÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin