Hello yeni bölümden herkese merhaba umarım iyisinizdir ben iyi olmaya çalışıyorum kitabın ne zaman biteceğini falan hesapladım kafama göre bir hesap yaptım bakalım daha ne kadar yolumuz var diye :)
Neyse yorum yaparsanız çok mutlu olurum aşkolar.
***
"Hmm ne kötü koktu ya burası."diye sızlandığımda Mavi hafifçe Erdal babaya yaklaşıp kokladı.
"Yoo parfüm koktu ama biraz ağır bir koku ondan rahatsız etmiştir."dediğinde kafamı salladım. Bu adam şimdi niye gelmişti buraya annem onu katletmezse iyidir.
Annem oturduğu yerde oldukça rahatsız olmuştu Erdal babanın yanında gelen çok elindeki çiçeği bıraktığında bir kutu da tatlı bırakmıştı. İnşallah aklıma gelen başıma gelmezdi yoksa annem toplu katliam yapardı bu saatten sonra kadıncağız ceza evlerinde çürürdü vallahi. "Eee Erdal amca hayırdır yani abimde gitti?"niye geldin demeye getiriyordu benim akıllı görümcem.
"Şimdi kızım şöyle izah edeyim annem flörtten falan hoşlanmaz deyince Beyazıt bende direk kendimi alıp geldim."Allah!
"Ney?"anneme ilk şok inmişti inşallah kazasız belasız çıkardık bu gece bu işten.
"Ya yenge adam usul usul istemeye gelmiş işte ne güzel ömrü billah bekar mı kalacaksın?"diye dalga geçen Yazgı ortada nasıl bir ateş yaktığının farkında değil miydi yoksa bilerek mi yapıyordu?
"Lan istemiyorum lan."dedi annem. "Bana bakın bağa cinnet geçirtmeyin hepinizi didik didik doğrarım benim evlat katili etmeyin!"
"Ya anne aslında Erdal baba çok tatlı-"
"Baba deme lan şu adama!"omzuma bir tane geçirmişti. "Hepisi delirivermiş bunların abbavv."
"Şimdi yengemin iyiliği için birkaç soru sormam lazım Erdal amca ev var mı? Ne iş yapıyorsun? Sigorta falan?"evet Yazgı kesinlikle hepimizle taşak geçiyordu.
"Oğlum ben mafya babasıyım ama illede soruyorsan emekliyim yani sigortamda var evimde gayrimenkullerimde."diye açıkladı Erdal amca.
"Ohh ohh ne iyi."dedi Yazgı.
"Hadi gene iyisin Safiye teyze."dedi Mavi.
"Lan elinizi ayağınızı gırdırtmayın bana insan ufakları! Ne yedünüz ne içtünüz topluca manyadınız mı?"diye bağırıp çağırmaya başladığında heyecanla konuştum.
"Acele et acık Erdal amca yoksa işler çığırından çıkacak."Erdal amca bir anlık heyecanla konuşmaya başladı.
"Allahın emri peygamberin kavliyle ananı kendime istiyom kızım."gözlerim fal taşı gibi açılırken gülmeye başlamıştım.
"Verdik gitti!"diye atladı Yazgı.
"Nörüyon lan sen? Yemedin yedürdüm içmedim içürdüm sonu böyle mi olacaktı hayin evlat!"diye bağırdı annem.
"Bende verdim."dediğimde bana döndü bu defa gözlerinden ateş çıkıyordu.
"Sen kimsin gız da beni everiyon sen benim babam mısın emmim misin anam mısın? Zorlan beni evlat gatili edeceniz vallaha canını okuyacağım öldüreceğim lan hepinizi allahıma geberteceğim sizi!"elleri ayakları sinirden titremeye başlarken Yazgı koluma girdi.
"Kaçalım amca kızı yengem cinnet geçiriyor!"diye bağırdığında bahçede koşturmaya başlarken bağırdım.
"Kaç Erdal amca kaç bak verdik kızı da bir ara nikahı basarsın sen allahıma tersi çok pistir öldürür adamı!"Erdal amca da kaçmaya başladığında annem ilerdeki garaja koşturdu ve orada gördüğü levyeyi alıp arkamızdan koşturmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÖNGÜ
ChickLit"Sargılar bugün çıkıyor Algım Hanım çok şanslısınız ameliyatınız oldukça güzel geçmişti oluşan sonuçtan memnun kalacağınıza eminim."diyen doktor Hanım yüzümü saklayan sargıları bir bir açtığında bütün gazlı bezlerden kurtulabilmiştim. Yüzümün iyileş...