Hello arkadaşlar nasılsınız? Ben çok yorgunum gece video izleye izleye bir baktım sabah olmuş ne ara olmuş nasıl olmuş bilmiyorum. Neyse işin kısası ben uykusuz kaldım annem anlar diye gün ortası da uyuyamıyorum şimdi bir uyursam gece kalkarım kesin :/
Yorum yapıp beni mutlu ederseniz sevinirim.
***
ARMİLA
"Barış sen şaka mısın? Sen ciddi misin yani sana verdiğim numaralar gerçekten de CİA'nın Türkiye'deki istasyonuna mı ait?"
"Evet Armila anlamadığım sen bunu nereden buldun?"dediğinde dudaklarımı ısırdım.
"Hassiktir lan şimdi anladım ben bunların büyük vurgununu."
"Kimin Kartal Milanın mı?"
"Evet onun odasındaydı krokisi CİA dan vurgun yapmaktan falan bahsediyorlardı bak bunlar çok büyük oynayacaklar Barış hem de efsane bir risk alarak."
"O kadarına cesaret edemezler Armila."
"Bence edecekler kendi adımın üstüne basarım ki bunlar CİA'nın istasyonunu soyacaklar. "
"CİA'nın istasyonunu istasyon şefini öldürmeden soyamazlar istasyon şefini öldürmeden hareket edemezler zaten çok riskli bir gümleseler CİA bunları bir kaşık suda boğar."dedi Barış haklıydı akıl almaz bir riskti ama bu adamlar da bunu yapacak kadar gözü kara delilerdi.
"Eğer bir şekilde kendimiz bulaşmadan bunların CİA planını gümletirsek eğer Kartal Milanı öldürmemize gerek kalmaz çünkü CİA zaten onun kökünü kazır biz elimizi hiç bulaştırmamış oluruz iki taraftan da kazançlı oluruz. Hem Kartal Milandan kurtuluruz hem de kandan kurtuluruz unutma kan davanı kanından olmayan birine aldırırsan eğer senden dava güdemezler."
"O halde zamanı öğren bize bildir."
"Hay hay ya bir şey daha var bu Kartal dün durduk yere Ürgüp'e gitti nereden esti bilmiyorum ama şaşırdım doğrusu kendisi pek kültürel yerleri gezmeyi seven biri değil Kartal Ürgüp'e gitse gitse tarihi eserlerini çalmak için gider."diye sızlandım.
"Armila Beyazıt ve Algım Ürgüp de."duraksadım.
"Şaka yapıyorsun? Orada ne halt ediyorlar?"
"Algımın ailesinin yanına gittiler."
"Sikerler Barış sırası mıydı şimdi?"
"Sırasıymış ki gittiler Kartal Milan da oraya gittiyse eğer sebebi Beyazıt kapat telefonu onunla konuşmam gerek."
"Tamam."telefon kapandığında tırnaklarımı ısırmaya başladım Kartal asla durduk yere buradan kalkıp kendi bizzat gitmezdi yine bir haltlar yiyecekti.
ALGIM
Yatakta kıvrılmış bacaklarımı kendime çekmiş Beyazıtın gövdesine sıkıca sarılmıştım gözyaşlarım usul usul gözlerimden akarken iç çektim. Cenazeydi baş sağlığıydı derken Beyazıt annemi ikna edip eşyaları toplattırmıştı onları burada tek bırakmayacağını söyleyip istanbula gelmeye ikna etmişti. İşin garip yanı artık hep birlikte yaşayacaktık!
"Sen benimle uyumayı unut en azından evlenene kadar."diye mırıldanıp burnumu çektim. "Annem seni boğazlar yoksa."hafifçe güldü.
"O ihtimal çok yüksek Safiye anne beni kendi elleriyle öldürür o yüzden babanın kırkı çıkar çıkmaz sana nikahı bassam mı?"
"Olabilir."diye geveledim.
"Annen bizi basmaz inşallah."omuz silktim.
"Kendi acısından bizim bir odada olduğumuzu bile fark etmemiştir o."benim lafımı bitirmeme kalmadan odanın kapısı açıldığında ikimiz de yerimizde sıçramıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÖNGÜ
ChickLit"Sargılar bugün çıkıyor Algım Hanım çok şanslısınız ameliyatınız oldukça güzel geçmişti oluşan sonuçtan memnun kalacağınıza eminim."diyen doktor Hanım yüzümü saklayan sargıları bir bir açtığında bütün gazlı bezlerden kurtulabilmiştim. Yüzümün iyileş...