23.Bölüm Armila Sahalarda

476 59 11
                                    

Hello bölüm biraz acıklı olacaktır umarım beğenirsiniz bayramın ikinci gününün böyle bir bölüme denk gelmesi biraz şaşırttı ama elimde değil konu böyle işliyor :')

Yorum yaparsanız çok sevinirim:)

***

ARMİLA 2 Gün Sonra

Gözüme kestirdiğim Abel'i uzun süredir bu gece klübüne gelirken takip ediyordum onunda beni burada bir çok kez fark ettiğini biliyordum. CİA'nın istasyon şefini bulmak için verdiğim çabayı hiçbir şey için vermemişimdir herhalde. Adam kendini koruma altına almış sır gibi saklıyordu ama hiçbir sır Armiladan kaçamaz. Üç gecedir onun yüzünden gece klübünde direk dans yapıyordum meslek değiştirecektim sayesinde.

Dansı bitirdiğimde direkten atlamıştım masasının yanından geçerken beklediğim hamleyi yapıp bileğimden tutmuş ve kucağına çekmişti direkt kucağına oturduğumda tebessüm ettim. "Hızlısın."diye mırıldandığımda oda gülmüştü.

"Üç gecedir göz süzüyorsun."derince iç çektim.

"Bana bir şeyler ısmarlamayacak mısın?"

"Hay hay."adamlarından birine döndü ve iki tane karışık kokteyl istedi. Kucağında oturmaya devam ederken bakışlarımı ona çevirdim.

"Gösteriyi beğendin mi?"eliyle çıplak bacağımı okşarken kafasını keyifle salladı.

"Seni beğendim."vay puşt.

"Sende fena değilsin."adamı iki kokteyl getirdiğinde bardağı alıp kenarında duran zeytini yemiştim kokteylin tamamını kafama diktiğimde bardağı bıraktım ve ayaklanıp onun etrafında dans etmeye devam ettim. Hem delicesine eğleniyor hem de işimi yapıyordum kısa bir danstan sonra tekrar kucağına atladığımda boynuna sarılmıştım gür kahkahası kulaklarıma dolarken kulak memesini emdim ve ağzımdaki baklayı çıkarttım.

"Kartal Milan seni yok edip CİA gizli üstünü soyacaklar bina planları ellerinde götünü kollasan iyi edersin."kucağından kalktığımda çıkışa doğru ilerlemeye başladım son bir bakış attığımda teşekkür edercesine göz kırpmıştı. Beni durdurmamasına sevinirken işimi bitirdiğim için kolayca çıkmıştım gece klübünden. Şimdi başına bela ettiği CİA ile Kartal Milan düşünsün. Hırsızlığı arsızlığı meslek edinen onlardı bütün bu krallığı hırsızlık getirisiyle kazanmışlardı babalarından beri hırsızdı onlar Beyazıtın tarafı ise babalarından beridir silah kaçakçısıydı.

Beyazıtın büyük büyük dedesi de silah kaçırırmış Beyazıtın babasının dönemine kadar kaçırmaya devam etmişler ama Beyazıtın rahmetli babası silah kaçırma devrini es geçip kendi silahlarını üretmeye başladığında güçleri katlanmış. Neyse daha düğüne yetişecektim alışveriş bile yapmadım henüz yarın evleniyorlar takacak bir şey bile almadım bugünüm full boş işlerle geçmişti.

Mağazalar kapanmadan rastgele birine girip bana yakışacak güzel bir elbise almıştım bulduğum kuyumcu kapanmadan güzel iki gerdanlık almıştım gelinlere takacaktım damatlara Allah versin. Arabama bindiğimde rezidansın yolunu tutmuştum bensiz epey vakit geçirmiş olmalılardı o halde biri onlara söylesin kraliçe geri dönüyor!

ALGIM

"Son bekar gecemiz!"diye ellerini çırptı Didem. Başta heyecanlı değildim ama onun heyecanını gördükçe bende kasılmıştım ve günün sonunda onun gibi heyecanla kavrulduğumu fark ettim.

"Beni de geriyorsun."

"Bence gerilmelisin evleniyoruz kızım!"diye direttiğinde kıkırdadım zor bela terasa çıkarttığımız Mavi de burukça gülümsemişti durumunun günden güne iyiye gitmesi beni çok mutlu ediyordu.

DÖNGÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin