Selam nasılsınız iyisinizdir umarım bu ara bölümler biraz gecikti ama en kısa zamanda yoluna koyacağım merak etmeyin. Bu arada tiktok hesabımda 1k olmuşum belki canlı yayın yaparız bir kaç spoler ve kitap hakkında konuşuruz yapacağım zaman haber veririm.
Yorum yapmayı unutmayınız.
***
"Anne senin burada ne işin var?"dedim odama giren anneme bakarken bana sıkıca sarılmıştı bende ona sarıldım.
"Annem guzum haberi alır almaz geldim yavrum ben seni burlarda bir başına gor muyum hiç?"gülümsedim.
"Ben çok sıkıldım burada anne."
"Gel annem azıcığın hava neyin alalım oturalım bir güzel bahçede."koluma girdiğinde birlikte odadan çıkmıştım dışarıda banklardan birine oturduğumuzda ben kafamı onun omzuna yasladım kendimi yanımda olduğu için çok daha iyi hissediyordum.
BEYAZIT
Kaç saattir aç karna dolanıyordum ortalıkta saatler sonra kantinden bir poğaça alabilmiştim onu da yiyerek odaya çıktım ve hiç beklemediğim bir manzara ile karşılaştım. Bu deli kız camın pervazına oturmuş ayaklarını da pencereden aşağıya bırakmış kafasını da camın kenarına yaslamıştı aşağıya düşecek haberi yoktu!
"Ben üşüdüm anne."diye mırıldandı bir anda, hassiktir yine kabus görüyordu. "Hadi gidelim."deyip hareketlendiğinde panikle elimdekini nereye fırlattığımı bile görmemiştim neredeyse aşağıya düşüyordu ki son anda kolumu beline sarıp yakaladım.
"Ahh siktir!"kolum kopuyor sanmıştım. Panikle kendine geldiğinde bir çığlık da o atmıştı titreyen kollarını bana sardı.
"Tu-tut beni düşeceğim!"diye korkuyla bağırdığında kendime çekip içeriye aldım onu. Yere bıraktığımda bana sıkıca sarılıp ağlamaya başlamıştı Meriç haklıydı gittikçe kötüleşiyordu hayalle gerçeği birbirine karıştırıyordu.
"Tamam sakin ol geçecek Algım çok yakında geçecek en erken yarın ameliyat olacaksın tamam mı?"kafasını sallamakla yetindi sadece hıçkırarak ağlıyordu. Kafasını omzuma yasladığında tedirginlikle mırıldandı.
"Ha-hayal görmüyorum gerçeksin değil mi?"diye fısıldadı bu sözleri sebepsizce canımı acıtmıştı.
"Görmüyorsun güzel gözlüm."saçlarını sevdim oda bana daha sıkı sarıldı böyle ağlaması içimi sızlatıyordu onu yatağına taşıdım yatağına birlikte oturmuştuk. Babasına sığınan küçük bir kız çocuğu kadar savunmasız görünüyordu. "Ağlama."buğulanmış mavi gözlerini gözlerime çevirdiğinde kalbim sızladı bu defa istemsizce anlımı anlına yaslarken buldum kendimi.
"Ya iyileşmezsem yine de beni sevecek misin?"diye fısıldadığında tebessüm ettim.
"Seveceğim."hıçkırdı tekrar ve burnunu çekti daha çok ağladı mavi gözlerinin içi kızarmıştı yanaklarını ellerimin arasına alıp okşadım ve gözyaşlarını sildim.
"Kendini eziyet etme ağlama."dedim.
"Canım acıyor ama böyle olmak istemiyorum başıma gelen her şeyi unutmak istiyorum."
"Beni de mi?"kafasını olumsuzca salladı. "Bana bak."gözlerini gözlerime dikti bu defa. "Senin canın benim anladın mı? Bana acı."dediğimde gözlerine şefkatli bir bakış yerleşmişti dudakları büzüldü sonra kocaman bir tebessüm sundu.
"Sen niye böyle garipsin? Daha birkaç gün önce bana Bade Bade diyip duruyordun şimdi seviyorum diyorsun."omuz silktim.
"Bir insan karısını gerçekten seviyorsa onu bir başkasıyla karıştırmaz. Elbette ben Badeyi seviyordum ama fark ettim ki o kadar da sevseydim sana tutulamazdım."gözlerinin mavileri parlamıştı bu kez.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÖNGÜ
ChickLit"Sargılar bugün çıkıyor Algım Hanım çok şanslısınız ameliyatınız oldukça güzel geçmişti oluşan sonuçtan memnun kalacağınıza eminim."diyen doktor Hanım yüzümü saklayan sargıları bir bir açtığında bütün gazlı bezlerden kurtulabilmiştim. Yüzümün iyileş...