Hello babyler bayadır ara vermiştik demişler öldü söylesinler kraliçe geri döndü sddklşkssaş neyse normale dönelim benim saygı değer hayalet okuyucularım yaşam belirtisi verin :)
Neyse Döngüye bölüm gelecek ama her gün değil tamamladığımda gelecek çünkü bu aralar bölüm biriktirmeye çalışıyorum ve Emanet Sima üzerinden gidiyorum onu bitirip rahatlamaya çalışıyorum.
Neyse siz yorum yapın ben ilhamı kapayım.
***
"Bu kız kim Beyazıt?"diye fısıldadım ona doğru.
"Didem Barışın kız arkadaşı daha da fenası Erdal babanın kızı."diye soluduğunda hala durumu algılamaya çalışıyordum kız elini havaya kaldırıp parmağındaki tektaşı gösterirken kocaman gülümsedi.
"Şey ben kaçtım."diyen kıza Beyazıt şaşkınca baktı.
"Kaçtım derken?"dedi Beyazıt.
"Ben bir karar verdim Beyazıt abi sizden de Barışla birlikte bizim arkamızda durmanızı istiyoruz. Biliyorsun babam çok inatçıdır lafından da dönmez bana düpedüz beni evlat katili etme dedi ben siniri geçer sanmıştım ama galiba çok ciddi."dedi Didem.
"Erdal baba niye Barışı istemiyor ki?"dediğimde tüm gözler bana dönmüştü.
"O Barıştan hoşlanmaz kızına layık görmez hani Barış biraz lavbali bir adam ya ondan Erdal baba damadını kendi gibi sert dediğim dedik cıvımayan birisi olarak görmek isterdi hep aslında bence bu durumu çok da abarttı."dedi Beyazıt.
"Yani arkamızda duracak mısın?"dedi Didem heyecanla.
"Didem başımızda Kartal Milan belası var ve dün ki toplantının bir felaket olarak geçtiğini varsayarsak eğer senin burada oluşunun yaptırımları çok ağır olur."dedi Beyazıt kaşlarımı çatarken şaşkınca ona döndüm.
"Sen şimdi bizi kabul etmiyor musun?"dedi Barış da şaşkınlıkla.
"Kabul edilmeyince kaçılıyormuş demek ki bende mecburen kabul edeceğim artık sizi kedi yavrusu gibi sokağa atacak halim yok ama bu işten sıyrılmanın bir yolunu bulmam lazım izin verirseniz."diyen Beyazıtla birlikte kıkırdadım.
"Sabah babam kapıya dayanmaz inşallah."dedi Didem.
"Ben onunla konuşacağım bakalım artık ne olacağını zaman gösterecek."dedi Beyazıt ve bana döndü. "Güzelim Dideme bir oda göstersene temiz çarşaf falan bende Barışla konuşayım biraz."yanaklarım kızarırken kafamı salladım. Didemle birlikte kol kola girdiğimizde bahçeden eve doğru ilerledik. Bahçe kapısından içeriye girdiğimizde salondan çıktık ve merdivenlerden yukarıya ilerledik. Onu boş bir misafir odasına getirmiştim zaten evi yaşadığımız atraksiyonlardan ötürü fazla dolaşamamıştım.
"Burada kalırsın olur mu? Dolapta temiz çarşaf vs vardır banyo dolabında da temiz havlular oluyor genelde."hafifçe tebessüm ettiğinde kaşları çatıldım.
"Hmm adın hah Algımdı tamam Barış anlatmıştı da kusura bakma bazen alık alık dalıp gidiyorum yüzüne kendine kötü hisset istemem."hafifçe tebessüm ettim.
"Sorun değil bazen bende aynaya bakarken öyle oluyorum."kafamı hafifçe eğdim ama sonra meraklı gözlerimi yüzüne çevirdim. "Bade nasıl biriydi yani Beyazıtla araları nasıldı? Bakma öyle merak ediyorum ne yapayım gidip düpe düz Beyazıta soramıyorum."hafifçe güldü elimden tutup yatağa oturttuğunda oda yanıma oturdu.
"Yani Bade abla çok tatlı bir kadındı sevecendi biraz inatçıydı merhametliydi hem de çok fazla. Sonra cesurdu başına gelen bazı şeyleri duydum da sen alışık olmadığın için kötü anlar yaşıyorsundur eminim travma olmuştur ben kendimi bildim bileli silahların ortasına doğmuşum babam belli ailem belli o yüzden beni senin kadar etkilemez bu olanlar. Onlar ilk tanıştıklarında Bade ablayı da çok etkilerdi yaşanılanlar ama Bade ablanın sevgisi aşkı bu durumla baş etmeyi öğretti ona belki sana da öğretir. Beyazıt abinin gözlerinde gördüm sana ona baktığı gibi bakmıyor sen onun gözlerini aydınlatıyorsun."çenemi tuttuğunda hafifçe kaldırmıştı. "Beyazıt abi Bade ablayı severdi çok severdi kıyamazdı ona belli ki sana da kıyamıyor ama evden çıkmanı da istemiyor çünkü başına gelenler malumun Beyazıt abi de herkes gibi sevdiği insanları kaybetmekten korkuyor."diye fısıldadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÖNGÜ
ChickLit"Sargılar bugün çıkıyor Algım Hanım çok şanslısınız ameliyatınız oldukça güzel geçmişti oluşan sonuçtan memnun kalacağınıza eminim."diyen doktor Hanım yüzümü saklayan sargıları bir bir açtığında bütün gazlı bezlerden kurtulabilmiştim. Yüzümün iyileş...