7.Bölüm Üç Silahşorlar

1K 116 19
                                    

Selam, yeni bölüme hoş geldiniz bu bölümü attıysam eğer yetiştirdim demektir ama pazartesiye kaldıysa yetiştirememişim sorry demektir. Umarım bölümü beğenirsiniz sizleri seviyorum yorum yapmayı unutmayın :)

***

"Ay gerçekten gidiyor musun anne?"

"He gidiyom çoh mu sevindin?"

"Yoo ne münasebet canım neyse ben sana yardım ederim."

"İşin yoh mu getsene işine."

"Yok Beyazıt Bey izin verdi dün bayıldım ya ondan işe gitmeyeceğim."

"He iyi o vakit toparla şu donlarımı."ona yardım edip kıyafetlerini toparlamaya başlamıştım ki bana döndü. "Bah o gıza da bilet parasını neyin vermeyi unutma ayıp olmasın emi annem o gadar aldı biletimi."

"Tamam unutmam veririm."yanaklarımı sıkarak sevmeye başladı bu defa. "Anne acıyor!"

"Oyy guzum benim sarı guzum!"

"Anne yanaklarımı koparacaksın!"

"Eeeh damam be bir sevdirmedin kendini yabani."diye tısladı bazen beni çok güldürüyordu. Ona yardım ettiğinde valizini toparlamıştık beraber. Öğlene kadar oyalanıp birlikte vakit geçirmiştik saat üçe doğru yola çıkmıştık onu otogarda bineceği otobüse bindirip eve dönmüştüm. Ben daha evden içeriye girip kapıyı kapatalı bir dakika bile olmamıştı ki zil çaldı kapıyı açtığımda Armila ve Barış direk içeriye dalmışlardı.

"Ne oluyor ya dingonun ahırı mı burası?"diye cırladım.

"Kaybedecek beş dakika bile yok Çağlayan konağına taşımaya geldik seni."dedi Armila.

"Toplamaya seksi iç çamaşırlarından mı başlayalım yoksa şahsi eşyalarından mı?"diyen Barışa cırlayacakken Armila benden önce davranıp tokadı yapıştırdı.

"Ağzını topla yamultmayayım kız bizi sapık sanacak."

"Değil miyiz?"diye çapkınca sırıttığında göz devirdim Armila da aynını yapmıştı.

"Değiliz tabi tamam ara sıra birilerine asıldığımız oluyor ama sapık değiliz sende ellemiyorsun kızın donlarını falan sen gidip kızın kitaplarını ne bileyim bilgisayarını falan al gerisini biz yaparız."dedi Armila.

"Armila haklı senlik bir şey yok kıyafetlerimi ve birkaç şahsi eşyamı alacağım sadece."

"Tamam o zaman ben şurada biraz kestireyim bütün gece arabada kemiklerim kırıldı."salona geçtiğinde kütük gibi kendini koltuğun üzerine atmıştı Barış.

Armila göz devirirken sinirle soludu ve içeriye ilerledi odamı arıyordu bulduğunda içeriye girdi bende arkasından ilerledim. Dolabımın üzerinden valizimi indirdiğimde oda dolabımın kapaklarını açmıştı iki kız birlikte valizimi doldurmuştuk valizi kapatamadığımda Armila valizin üzerine çıkıp tepinmiş bende fermuarı başarılı bir operasyon sonucu çekmiştim.

Bavulu kapının önüne götürdüğümüzde salona geçtim ve horlaya horlaya uyuyan Barışın kalçasına tekme attım. "Kalk!"koltuktan sıçrayarak kalktığında sırıttım. "Siz hep böyle üç silahşorlar misali mi takılırsınız? Sen Armila Beyazıt?"

"Öyle biraz."diye mırıldandı gözlerini ovdu hafifçe esnedi uykusuna açması birkaç dakikasını aldı o sırada Armila da ufak tefek kişisel eşyamı sırt çantasına doldurup getirmişti.

"Almak istediğin başka bir şey yoksa gidelim bir an önce."dedi Armila. Evime baktım bir kaza yüzünden değişen alt üst olan bütün düzenime baktım kim bilir hayatımın geri kalanını nasıl geçirecektim?

DÖNGÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin