Yeni bir kurgu ve yeni bir hesap olduğum için desteklerinizi rica ediyorum. Sizin okuyup geçtiğiniz şeyler, biz buradaki acemilerin saatlerce uğraşarak yazıp emek verdiği şeyler. Kaba görünmek istemiyorum sadece desteğinizi rica ediyorum.
9k okunma için teşekkürler 🦋🍂Vote sınırı: 15🍂
İyi okumalar 🍷
•
"Çünkü kim olursan ol, bana dönüşeceksin. Bittiğin an başlayacağım. Sana, yaratarak yok olmanın anlamını ezberleteceğim. Kendinle ve hayatınla vedalaş. Okuduklarını reddetmeye çalışsan bile belleğin sana ihanet edecektir. Gözlerinden girip zihninden çıkan her bilgi, sahip olduklarından birini yok edecek. Benimle savaşma. Çünkü kazanırsan, kaybedersin."
-Azil, Hakan Günday-
Pim Stones- Neon Lights
2.2
•
"Şeytanın evinde, şeytanın oyunları herkesin içinde."
•Yollara şeytanın yeni bir rotası düşmüştü. Karanlık, onu ışıkların altında yakalamış ve düşünceli bir halde istikamet almasına sebep olmuştu. Canını kimse sıkamazdı diye düşünüyordu. Öyleydi de. Yine de bazen işler rayından çıkıyor, sorumlulukların altında dalavere bir çok olay patlak vermeye başlıyordu.
Sessiz yolun sonuna gelmek üzereydi. Şehirinden uzağa gittiğinde, toplamda üç araç değiştirmişti. Kimse onun bu özel mahremi yerini görmemeliydi. Kimse onun varlığını bilmemeliydi. Çünkü o, onun bir diğer yarısıydı. Onu bıraktığı gibi tertemiz bulmak, sapasağlam görmeyi istiyordu. Bu imkansız olmuş olsada.
Ve o kişiyi uzun zamandır ihmal etmişti. Belki de tam olarak bu yüzden kötüleşmişti diye kendisini suçlar oldu.
O kişi, ona normal bir insan olduğunu hatırlatan tek varlıktı. Çok sessiz biri haline dönüşmüştü o varlık. Uzun zamandır böyleydi hatta.
Victor bunun için vicdan azabını hem çekiyor hemde çekmiyordu. Sonuçta yıllar önce aralarında bir anlaşma yapmışlardı. Ona bu teklifi sunan kişi yine o olmuştu. O zamanlar için böylesine bir teklif, Victor'un bu denli dünya gücünün oyunlarına ve iktidar kavgalarına düşmeden öncesinde mantıksız bulduğu bir öngörüydü. Ama şimdi yolun düz şeritleri aracının altından hızla akıp geçerken, varmak üzere olduğu tek katlı korunaksız duran bu yerin, aslında zırh gibi korunarak içinde saklamış olduğu kişinin ne kadarda ön görüşlü birisi olduğunu anladı.
O çok zekiydi. Eğer bu halde olmasaydı, emindi ki şu an yapmaya çalıştığı tüm şeyleri çoktan başarmışlardı. Yenilmezdi ama bu durum kat ve kat artmış olabilirdi. Her şey olabilirdi.
Geleceğini bilen adamları kapıyı dikkatli bir şekilde açarken, Victor manevra yaparak düz lüks aracı ile içeriye girdi. Tüm hayatı boyunca yaptığı ve yapacak olduğu şeylerin bedellerini bu evin dışında bekleterek.
Adamlardan biri kapısını açmak için acele ile koştu. Victor cep telefonunu yanına alarak açılmış olan araçtan indi ve, "Hoş geldiniz bay V," diyen çalışana sadece baş selamı verdi.
Nereye gideceğini iyi bilen ayakları evin içine doğru dalarken, peşinden gelen buranın güvenliğinden sorumlu amirine hitap ederek, "Doktorlar odasında mı?" diye sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞAH VE TAHT +18
Novela Juvenil*Yetişkin okurlar içindir.* Gözlerine baktığı anda, şeytanın son kanat çırpışını görmüştü. "Güzelsiniz. Çok güzelsiniz." Derken bulmuştu kendisini kız. Bu aklıyla kalbinin bir olup, içtenlikle fısıldadığı an olurken, esmerin gözlerinde duran parlak...