merhaba, gününüz nasıl geçiyor? Benimkisi üşümekle..
iyi okumalar:D
(bölüm başında italik olarak yazdığım yerler geçmişe aittir.)
yorum sınırı:80
3.6
•
"Yükselen dolunay."
•
Victor Sazawar, dışardaki kar fırtınasının şiddetli sesiyle uyandığında, saat bir hayli geçti. Gecenin soğuk karanlığının ortasındayken, üşüdüğünü, yüzünün buz kestiğini hissetti. Bir yerlerde kapının açık olduğunu ve bununla fırtına yüzünden havayı keskince döven sesin, dış cephenin dış demir zırhını hiddetle sarsmasından dolayı boğuk bir ses duyduğunu, ardından gelen ritimli ayak seslerini yakalamakta zorlandığını düşündü. Ama yine de duymuştu. Bu sesten dolayı endişelenmedi. Endişelendiği şey, bu sesten dolayı rahatsızlık duyarak uyanık bulduğu kendisiydi.
Erkek kardeşi karşı ranzasında uyuyordu. Zach'in horlamaya benzer tıkanık nefes sesini de bir üst yatağından işitiyordu halen. Çaprazındaki Hall'ın ise gözlerinin açık olduğunu, başını kaldırarak o tarafa baktığında anladı. Gözleri daima açık uyuduğundan kanıksamadı bu manzarayla karşı karşıya geldiğinde. Ama elini tutan çocuğun kıpırdanması ile yönünü hemen yan tarafına doğru çevirdi.
Küçük ve hâlâ tombul duran eller onun elini daha sert sıkmaya başlamıştı. Küçüğün kâbus gördüğünü düşünerek onu uyandırmak için elini elinden kurtarıp, elini başının üzerine koydu. Ateşinin olduğunu fark etti. Kaşlarını çattı.
"Sevimli komedyenim, uyan," dedi, çok dikkatli bir şekilde seslenirken ona. Ama minik ufaklık daha çok yatağında dönerek Victor'un yarı uzanır halde bulduğu bedenine sarıldı sımsıkı. Sayıklamaya başladı. "Beni bırakma, beni bırakma... o koca ağızlı canavar seni benden alıp götürecek." Demeye başladı. Victor onun ne demek istediğini anlamıştı.
"Seni almaya gelecekler."
"Baba, beni hiçbir yere götürmeyecek Cordy, uyan, kâbus görüyorsun." Dedi, küçüğün terli saçlarını geriye doğru atarken. Yüzü pürüzsüz ve kafası vücuduna göre daha büyük duruyordu. Çok fazla yemek yiyordu küçük kız. Geçen seneden beridir Victor'un yanında kalıyordu. Onun için buraya gelmişti, evdeki rahat yatağını bırakıp, oyun arkadaşının bu sert ve sırtına batan rahatsız edici yatağında uyumayı sırf onunla olabilmek için tercih etmişti. Çünkü onun tek oyun arkadaşıydı o. Canını yakmayan ve gerçek bir prenses olduğunu kabul eden.
Ve Victor'un tek yaptığı da onunla güzelce ilgilenmekti. Buraya getirilirken bizzat çocuğun babasıyla görüşmüş ve bu bakıcılık müsamahakarlığı karşılığında önünü açacakları konusunda birçok vaatte bulunulmuştu.
Çünkü o, orada yaşayan en yetkili adamlardan olan Slyvia'nın tek ve gerçek olan kızıydı. Varisi ve gerek olduğunda hanedanın yetkili tahtını teslim edeceği kişiydi. Ve Victor'un yanında kızının onun zekasından ve becerilerinden yararlanarak gelişeceğini umuyordu.
Ve çocuğun şu anda ateşinin olması, ona ilgiyle bakan ama yine de bunu bir kimsenin yanında kolay kolay belli etmeyen Victor için zorlayıcı bir durumdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞAH VE TAHT +18
Novela Juvenil*Yetişkin okurlar içindir.* Gözlerine baktığı anda, şeytanın son kanat çırpışını görmüştü. "Güzelsiniz. Çok güzelsiniz." Derken bulmuştu kendisini kız. Bu aklıyla kalbinin bir olup, içtenlikle fısıldadığı an olurken, esmerin gözlerinde duran parlak...