Lütfen vote atmayı ve yorum yapmayı ihmal etmeyin.
Hikaye için düşüncelerinizi okumak istiyorum.İyi okumalar 🍷
0.4
•
"Şeytanın huzuruna gelen Tanrı."
•
Bir arabanın içinde, günahkar dolu sesleri yok eden bir ele başı. Camın ötesinde duruyorken, birleşmiş iki etin üzerinde şehvet suyunu daha bacak aralarından sızdıramamıştı. Buna en çok karşı gelen ve sinirlenen kişi şeytandı. Victor Sazawar'dı.
Hoplayarak günahkarın içinde devleşen şeytan, kararmış gözlerini panikten ve zevkin perçinliğinden dağılmış kızın üzerinde cirit atmaya başlarken hırıltılı bir nefes aldı. Bozguna uğrayan saçlarını hızla düzeltti Victor.
"Arabadan in ve onu oyala. Yorgun olduğu için uyuya kaldığımı söyle. Çabuk!" Diyen esmer, Yis'in panikleyerek araçtan inmesi ile zaten yarıya kadar indirdirmiş olduğu pantolonunu yukarıya doğru çekti. Ereksiyonun zirvesine kalaydı, bu küçüğün durumunu daha sonrasında çok fena yakacaktı demekti. Ucundan yuvarlanan diliyle, "Sakın ses çıkarma," diyerek uyardı onu ve küçüğün bileklerinde asılı duran kelepçeyi çözdü.
Ava yorgundu ama kalbi yorgunluktan değil, bu utanç dolu andan ötürü sıcaklıyor ve bunalıyordu.
Art arda yutkunurken serbest kalmış bileklerini okşadı elleriyle. Esmerden gözlerini alamayarak onun nasılda bir usta gibi kendisini derleyip toparlamasını ve sonrasında o biçilmiş bacaklarının ortaya serilerek arabadan inmeden önce çıkardığı ceketini üzerine giymesi ile sanki az önce onunla sevişen, şu anda kaslarında patlayan sızıyı yaratan değilmiş gibi davranmasını hayretler içersinde izleyecek oldu. Bu konuda kendisini toparlayarak kaba etinin üzerine oturmaya çalıştı. Ancak halen sızlıyordu bedeni ve ihtiyacının o ketum mahrem yeri seğiriyordu. Yarım kalmış zevkin bu batağı için ağlayabilirdi. Çünkü az önceki cesaretinden eser bulamıyordu kendisinde.
Dışarda neler olduğunu bilmezken, o da yavaşça deri kotunu düştüğü yerden eğilerek eline aldı ve giydi. Vücudunun bazı kısımları esmerin dudaklarının ıslaklığı ile huylanıp nemli kalmaya devam ediyor olsada, o dalmayı istediği dudakların hemen yanı başında birileri ile konuşmasını bir arkasında duran camdan duyuyordu ama sesler onun olduğu tarafa boğukça ulaştığından anlayamıyordu.
Ama anlamadığı bir çok şey daha vardı. Ne olacak, neler olacak veya hep böyle mi olacak gibisinden sorulardı. Adamı tanımıyordu ancak ona hayrandı. Bu hayranlığı ona olan teması ile hayallerinin ötesinde olduğunu gördüğü zaman, daha da artmıştı. Kim, Victor gibi bir adamın cazibesinden daha fazla hayran olmadan çıkabilirdi ki? Kimse.
Ve Ava bu şehvetin adamı ile kendisini kaybedeceğini düşündü. Tamam, seks konusunda bilgi sahibiydi, gözleri onun yaşında olan biri için fazla tecrübe sahibiydi. Lakin deneyimden yoksundu ve bu adamı çok fazla istiyordu. Fakat ya ona yeterli gelmezse ne olacaktı? Ya da o kelepçeler?
Esmer kurdun zevkli fantazileri var, dedi içinden ve dudaklarını ısırarak sütyeninin kopçasını takarak gömleğinin önlerini ilikledi. Bu dağılmış halini araçtan inen iblis gibi toparlayamamış olsada, normal bir halde durmayı umdu en azından.
Büzülerek koltuğun içine yerleştirirken kendi bedenini, nefesini ara ara tutuyordu. Manasızca o sessizlikten sıkılmıştı. Neyseki araca binen Yis, onun için bir kalabalık oluşturmuştu. Yine de arayışında olduğu o gözler esmere ait olandı. Çünkü bir diğerine nazaran daha yakın görünüyordu o adam ona.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞAH VE TAHT +18
Genç Kurgu*Yetişkin okurlar içindir.* Gözlerine baktığı anda, şeytanın son kanat çırpışını görmüştü. "Güzelsiniz. Çok güzelsiniz." Derken bulmuştu kendisini kız. Bu aklıyla kalbinin bir olup, içtenlikle fısıldadığı an olurken, esmerin gözlerinde duran parlak...