34. Aziz bir günahkâr, günahkâr bir aziz.

756 46 28
                                    


Helloğ... ben geldim:)

Hadi uzun zamandır beklediğiniz o bölümü okuyun ve beni yorumlarınızdan mahrum bırakmayın olur mu? Tepkilerinizi çok merak ediyorum çünkü. Ve Victor konusunda empati yapmanıza ihtiyacım var. Konunun bakış açısının ağırlığı daha çok Ava üzerinden ilerlediği için, aslında Victor'un içsel ağırlığından ve yaşadıklarından bir habersiniz. Ama ilerde anlayacak ve ilerleyen zamanlarda üzüleceğiniz bir karakter olmaya başlayacak bence. Hım ben bir de oyun içinde oyun ve onun içinde ve dışında yer alan oyunlara bayılırım. Dikkat edin okurken. Son olarak ilk başları geçmiş ile başlıyor, okurken anlarsınız zaten.


Yorum sınırı: 50

Öptüm sizi.

İyi okumalar ❣️




3.4

"Aziz bir günahkâr, günahkâr bir aziz."




Havada yoğun, ağır bir sıcaklık vardı. Tel örgülerin ardından görünen tozlu toprak güneş dalgalarıyla yerinden sarsılıyormuşçasına bir illüzyon etkisi yaratıyordu. Terk edilmiş eski bir zırhlı araç güneşin altında uzun bir süre beklemekten sararmaya, bakır kokusunu yaymaya başlamıştı. Onun önünden gelip geçen sayısız askeri hiç rahatsız ediyormuş gibi görünmüyordu. Fedailer aksine üzerine bıraktığı içki şişelerini dizerek kendi aralarında atış talimi yaparak birbirleriyle yarışıyordu. Rekabet kardeşler arasında bir hayli vardı. Kimse bu konudan bir rahatsızlık duyuyor gibi görünmüyordu. Çünkü rekabet, kaliteyi ve kalitesizliği ayrıştıran önemli etkenlerden biriydi.

Victor ise onların hareketlerini incelerken buldu kendisini. Sınırın ötesine geçilmeden, gizlice izliyordu onları. Günlük rutinleri takip ederek şu anda kendilerinden üstün olan, emir veren bu insanların ne tür becerileri olduğunu ve ne konuda hüner sahibi olması gerektiğini anlamaya çalışıyordu.

İlk anladığı şey güçtü muhakkak. Sonrasında bir avcı olarak hedefe aldığın kişiyi iyi tanımasının ve hareketlerinin yanı sıra duruşunu, sana vereceği herhangi tepkiyi ön görmek olduğunu pekâlâ iyi anlamıştı.

Çünkü yarın aralarında gerçek bir rekabet yaşanacaktı. Her yaş grubu belli ölçekte kendi aralarında elemelerden geçecek, sonrasında elemelerden dikkat çekici bir sonuçla kendisini öne çıkaran o kişiler, bir diğer grup birincileri ile yaşlarına uygun yakınlıkta tekrardan gözlemlenerek rütbe atlayacaktı.

Victor'un kendisi o sırada derin düşünceler içindeydi. İkizi ile aynı güç ve zekaya sahip olmadığının bilincindeydi. Ve tüm bu sonuçlarda hünerlerini göstermeye yeltenecek olursa, onunla ayrı kalma durumu da olacaktı. Bunu yapıp yapmayacağından emin değildi. Lakin bu sınırın dışındaki dünyayı bilmek istiyordu. Eğitim kampında sürekli olarak haber kanallarına bakarken- ki diğer çocuklar bu durumdan fazlasıyla şikayetçi, Cartoon Network kanallarında çıkan çizgi filmler izleme konusunda daha heyecanlıydı- sürekli olarak onlarla ters düşüyor ve küçümseyici bir şekilde kendilerini bu aptal televizyon programlarını izleyerek zamanlarını bir aptal olmaya devam etmek için harcadıklarını düşünüyordu.

ŞAH VE TAHT +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin