2.Bölüm

1.7K 71 6
                                    

Selam ballarımm 🍯♥️

Nasılsınız? Umarım hepiniz iyisinizdir.

Buraya en sevdiğiniz emojileri bırakabilirsiniz.

Tatlış yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyor olacağımm...

(Düzenlenmiştir)

✨🦋✨

Hira'nın Anlatımından.....

-Karabiberimmmmm vur kadehlere hadi içelimmmm.

Aylinin bağırarak şarkı söylemesi yüzünden uyandım. Gözlerimi açıp sinirle ayağa kalktım ve kapımı açtım Aylin salonda şarkı söyleyerek dans ediyordu. Sabah sabah ne bu enerji?Koltuğun üstündeki yastığı alıp fırlattım veeee tam kafadan.

-Sessiz olsana beee ben seni böyle uyandırsam kıyameti koparırdın.

Alınmış gibi davranıp konuştu.

-Aaaa niye öyle diyorsun? Bak seni mükemmel sesimle şarkı söyleyerek uyandırdım hayır yani niye mızmızlanıyorsun ki teşekkür etmen gerek.

Dediğine göz devirip koltuğa oturdum ama oturduğum gibi küçük ayı kolumdan tutup çekiştirdi.

-Kalk bak sana kahvaltı hazırladım. Yaa işte ben ne kadar iyi bir insanım görüyor musun? Değerimi bil. 

Kendi kendini övmeden duramıyordu cidden, gözlerimi bir kez daha devirdim ama tam o sırada parmakları gözümün önüne geldi.

-Bana göz devirme panda seni döverim.

Elini itip mutfağa gittim, Bella ve Sofi de mamalarını yiyorladı yere eğilip ikisinide sevdim beni umursamadan yemeklerini yemeye devam ettiler. Masa şaşırtıcı derecede çok doluydu bunu Aylin yapmış olamazdı. Şaşkınca Ayline bakınca gururla sırıttı.

-Hah bak bende bir şeyler yapabiliyorum ama bu kadar uğraşmak yerine Nutella ekmek yemek daha kolay geliyor.

Onu dinlemeden masaya oturdum ve ağzıma zeytini atmamla kapının alacaklı gibi çalınması bir oldu. Aylin yerinden zıplayıp bağırdı.

-Ayy ödüm koptu.

Gözleri kocaman açılmış bana bakıyordu açık söylemek gerekirse bende korkmuştum. Ayağa kalkıp kapıya yaklaştım ve delikten baktım kapıda Ege'yi görmemle derin bi nefes aldım ve kapıyı açtım. Ege beni görünce şirince sırıttı ve içeri daldı tam yanımdan geçerken kafasına vurdum.

-Öyle kapı mı çalınır? Ödümüz koptu mal.

Mutfağa gittiğim de Ege masaya oturmuş ağzına bir şeyler atıyordu. Bende yerime oturdum ve kahvaltıya başladım.

Kahvaltımızı bitirmiş kahvelerimizi içerken Ege konuşmaya başladı.

-Eren bana trip atıyor.

Ellerini çenesinin altına koyup suratını astı. Ege ve Eren iki yıldır sevgililerdi ve çok tatlılardı sırf diğer gay çiftler gibi giyinmedikleri ve kız gibi davranmadıkları için kızlar asla onların  sevgili olduklarına inanamıyorlardı ya da inanmak istemiyorlardı çünkü ikiside yakışıklı ve alıcı gözüyle bakılınca baya iyilerdi.

Aylin ve Ege plan yaparken bende sessizce kahvemi içip onları dinledim. Uzun bir süre plan yaptıklarında artık onları dinlemekten sıkılmıştım.

Saat 12:50 ve benim 13:20 de ödev teslimini yapmış olmam gerekiyordu. Aylin ve Egeye evden çıkacağımı haber verip odama gittim. Ellerim belimde dolabın karşısında üzerime giyicek kıyafet arıyordum. Sonun da seçtiğim kombini üzerime giyip, azıcık makyaj yaptım.

Bay Safkan ve Kelebek (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin