Ballarım Bars'ın ikinci bir adı daha olmasına karar verdim. Bars özel bir isim olarak kalacak ve ailesi dışındakiler o ismi kullanmayacak. İkinci ismini Aybars koydu olarak düşünebilirsiniz.
🖤BARS ARES KARA🖤
(Yunan mitolojisinde Ares, savaş tanrısı'dır.)
Bars ismi Hira'nın sevecen, iyi kalpli halini yansıtırken Ares ismi acımasız güçlü tarafını yansıtacak.
Kısaca maskenin ardındaki küçük çocuk Bars. Maskenin büründüğü yıkılmaz kişilik Ares.
Kitap düzenlendiğinde bunu daha anlamlı bir şekilde hikayenin içerisine ekleyeceğim.
Oylar ve yorumlar unutulmasın♥️♥️
************************
Hira'nın yokluğunun 4.yılı
Bars Ares 4 yaşında.
Lina 2 yaşında.Yazarın Anlatımından.......
Aybars ve Kerem iş için dışarıdayken Aylin, Lina ve Bars evdeydi. Lina ve Bars bahçede oyun oynarken Aylin hamakta sallanarak onları izliyordu.
-Lina ya o benim.
Lina Bars'ın elindeki arabayı çekiştirmeye başladığında Bars vermemek için direniyordu.
-Bırakkk Linaaaa.
Lina oyuncağı alamadığında çığlık atıp ağlamaya başladı. Aylin hızlıca yanlarına gidip ne olduğunu anlamaya çalıştı.
-Ne oluyor?
Bars kollarını göğüsünde bağlayıp konuştu.
-Lina oyuncakları elimden alıyor.
Aylin Linaya bakıp konuştu.
-Oyuncakları çekiştirmiyoruz Lina. Bars'ın elindeki oyuncak ile oynamak istiyorsan ya sıranı beklemelisin ya da nazikçe istemelisin.
Lina daha doğru düzgün cümle kuramasada elini Barsa uzatıp konuştu.
-Nunu nana ven. (Onu bana ver)
Aylin tam ne demek istediğini düşünürken Bars konuştu.
-Nazik şekilde istemiyorsun ama. Bana verir misin? Böyle demen gerek Lina.
Lina çığlık attı ve dudaklarını büzdü ama ardından Bars'ın söylediğini tekrarladı. Aylin sessizce aralarından çekilirken gülümsedi. Lina sorusunu sorduktan sonra beklenti ile Barsa baktı. Bars oyuncağı uzatıp geri çekti ve konuştu.
-Hayır vermem.
Aylin böyle bir cevap beklemediği için şaşırmıştı. Gülmemek için kendisini kasarken aklına Hira geldi. Tam senin çocuğun Hira. İçinden geçirdiğine gülerek Lina'nın ne tepki vereceğine baktı. Lina ona bakarak ağlamaya başladığın da Bars tekrar konuştu.
-Ama istersen bununla oynayabilirsin. Ben sıkılınca elimdekini sana veririm.
Bars başka bir arabayı uzattı. Lina teklifi kabul ettiğinde ikiside oyun oynamaya başladı. Bi süre sonra Bars Lina'nın istediği arabayı ona verdi ve ayağa kalkıp Aylin'in yanına gitti.
-Aylin ben annemin yanına gidiyorum.
Aylin görüş alanındaki mezara bakarak gülümsedi ve başını salladı. Bars eline aldığı iki oyuncak ile mezara doğru koştu.
-Annee ben geldim.
Mezarın yanına geldiğinde elindeki arabalardan birini mezarın üzerine koyup diğerini mermerin üzerinde gezdirmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay Safkan ve Kelebek (Düzenlenecek)
VampireKendisini normal genç bir kız sanan Hira'nın bağlı olduğu safkan vampir ile tanıştıktan sonra öğrendiği gerçekler, yaşadığı olayları anlatıyor. Eğleneciğinizi düşündüğüm bir kitap umarım şans verip okursunuz. Şimdiden teşekkür ederimm♥️