Selam ballarımm💛💛
Nasılsınız? Umarım hepiniz iyisinizdir.
Oy ve yorumlar unutulmasınn keyifli okumalarr♥️
🤍
Aybars'ın Anlatımından
Dedem ilk başta onu gördüğümde neler hissettiğimi sormuştu bende ne eksik ne fazla her şeyi anlatmıştım, gülümseyip kafasını sallamış ve sonrada benden onu anlatmamı istemişti. Gözümün önünde beliren kadın ile gülümseyip anlatmaya başladım. Dedem kısa süre sonra araya girmişti.
-Gözlerin parlıyor onu anlatırken.
Derin bir iç çekiş ardından devam etti.
-Anladığım kadarıyla onunla kapalı bir ortamda kalınca heyecanlanıyorsun ve bu nedenle vücudun farklı tepkiler veriyor.
Kafamı hemen iki yana salladım. Dedem konuşmama izin vermeden konuştu.
-Yüzüğün onun yanındayken parlıyor mu?
-Parlıyor.
Dedem onaylar şekilde kafasını salladı ve gülümsedi.
-Galiba onu bulmuşsun evlat.
İstemsizce gülümsedim açıkçası kelebeğin o olduğuna sevinmiştim ama aklıma takılan bir şey daha vardı. Neden kelebek? Ne özelliği vardı? Ömürü kısa renkli kelebekler neden onu sembolize ediyordu.
-Neden kelebek?
Dedem eliyle kalbimin üstünü gösterip konuştu
-Burada ki dövmenin aynısından onda da var ama onunki yüzüğü taktığı zaman ortaya çıkıcak.
Sorumun cevabını hala alamamıştım. Verdiği cevap neden kelebek olduğunu açıklamıyordu. Göğüsümdeki dövmede kanatları yanan bir kelebek vardı. 18 yaşımda kendiliğinden belirmişti. Gidip bir dövmecide yaptırmamıştım tişörtümü çıkardığımda fark etmiştim. Kendiliğinden oluşmuştu ve nasıl olduğunu bilmiyordum.
-Bu dövme sen Hirayı ilk gördüğün anda oluştu ama sen farkında değildin.
Dedemin verdiği cevapla kşlarım şaşkınlıkla havaya kalktı. Ben Hira'yı önceden gördüm mü?
-Dövmedeki güzel masum kelebek Hira, ateşler ise senin karanlık tarafının eseri.
Anlamsız bakışlar ile dedeme baktım.
-Ne yani bu ona zarar vericeğim anlamına mı geliyor bu?
Dedemin yüz ifadesi ciddileşti.
-Ateşi yönetirse zarar gören olmaz ama yönetemezse hem kendini hemde seni yakar. Yani karanlık tarafa geçtiğinde sen kendini kontrol edemezken o seni kontrol edebilirse zarar görmez ama edemezse ve sen ona zarar verirsen aranızdaki safkan bağından ikinizinde sonu olmuş olur.
Nasıl tepki vereceğimi bilemezken öylece baktım. Duyduklarım fazla gelmişti.
-Artık bir zaafın var ve onu ne olursa olsun koruman gerek.
Anladığımı ifade eder şekilde onayladım. Onaylamaktan başka yapabileceğim bir şey de yoktu zaten.
-Hira'yı kazanabilirsen gücün daha da artacak ve o zaman başa geçiceksin.
İşte bunu istemiyordum. Başa geçmek ölümsüz hayatımda istediğim en son şey bile değildi. Kim sikik kurallarla hayatını kısıtlayıp her gün saçma kaoslarla uğraşmak ister? Kesinlikle ben değil. Sakin, normal insanların yaşadığı normal hayatlar daha ilgimi çekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay Safkan ve Kelebek (Düzenlenecek)
VampirosKendisini normal genç bir kız sanan Hira'nın bağlı olduğu safkan vampir ile tanıştıktan sonra öğrendiği gerçekler, yaşadığı olayları anlatıyor. Eğleneciğinizi düşündüğüm bir kitap umarım şans verip okursunuz. Şimdiden teşekkür ederimm♥️