27.Bölüm

526 33 13
                                    

3K olmuşuzzzzz 🤍🤍♥️♥️ Hepinize çokkk teşekkür ederimmm. Yorumlarınızın hepsini okuyorummm ve beni çok mutlu ediyorlarrr sizleri seviyorummm.

Aybarsın Anlatımından....

Hiraya kanımdan vermezdim bu çok riskliydi onu uyandırmak için farklı bir çözüm bulmam gerekiyordu. Dedemin evinden çıkıp arabaya bindim mahzendeki karışıklıkla uğraşıcak halde olmadığım için arabayı eve doğru sürmeye başladım. Kereme eve gittiğim hakkında kısa bir mesaj yollayıp arabayı sürmeye devam ettim benim yerime mahzenle o ilgilenicekti.

Eve geldiğimde direk odaya çıktım Hira aynı şekilde yatakta yatıyordu. Yatağın yanına ilerledim ve köşesine oturdum yanına uzanmak için hamle yapıcakken aklıma gelen şeyle geri kalktım.

-Üzerimi değiştirmeden yatarsam kızarsın sen şimdi.

Giyinme odasına girip üzerime temiz eşofmanlarımı giydim ve yanına uzandım. Bir süre sessizce durup onu izledim.

-Kelebek... Beni duyuyorsun dimi?

Sessizce bekledim cevap versin istedim, yüzümde oluşan acı gülümsemeyle tekrar konuştum.

-Seni seviyorum.

Dikkatlice beline sarıldım ve boynuna gömüldüm kokusunu içime çekip sıkı ama dikkatli oluxak şekilde sarıldım. Hızlanan kalp atışlarını duymamla gülümsedim.

-Bu bende seni seviyorum anlamına geliyor diye düşünüyorum.

Boynundan öpüp kokusunu içime çektim.

Hiranın Anlatımından.....

-Seni seviyorum.

Bende seni seviyorum demek istiyordum ama yapamıyordum. Belimden sarılıp boynumdan öptüğünde içimde kelebekler uçuyor hissi oluştu. Kalp atışımın hızlandığını farkedince mırıldanarak konuştu.

-Bu bende seni seviyorum anlamına geliyor diye düşünüyorum.

Evet o anlama geliyordu ama bunu ona söyleyemiyordum bu durum çok kötüydü. Bir süre sonra Aybarsın nefes alış verişi düzene girdiğinde uyuduğunu anladım.

Asilin yanına gittiğimde kafesin içerisinden bana bakıyordu.

-Aaaa sonunda geldinnn bir planım var.

Dediği şeyle yanına ilerledim.

-Ne planı?

Heyecanlı bir şekilde anlatmaya başladı.

-İkimizin bir olması lazım dimi böyle iki ayrı kişi gibi olamayız bu plan sayesinde hem burdan çıkıcam hemde artık birleşmiş olucaz.

Ne dediğini tam anlamamıştım ama çok heyecanlı ve kendinen emin bi şekilde konuşuyordu.

-Plan ne?

-Beni sinirlendir yada kendini sinirlendir sen sinirlenince kontrolü kaybediyorum o zaman bu kafesi kırabilirim bu kafesi kırıncada sana saldırırım sende o zaman kontrol etmeyi başarırsan artık birleşmiş olucazzzz yani sen güce sahip olucaksın tamamı ile.

Anlamsızca ona baktım.

-İyide ben kendimi nasıl sinirlendiricem?

Biraz düşündükten sonra omuz silkip bana baktı.

-Ay orasınıda sen düşün.

Ona bakarken odada duyduğum sesle oraya odaklandım.

-Aybars

Duyduğum sesle gözlerim kocaman açılırken Asil sırıtmaya başladı.

-Senin kendini sinirlendirmene gerek kalmadı.

Bay Safkan ve Kelebek (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin