7.Bölüm

1.1K 60 0
                                    


Aylin'in anlatımından
(Saat gece 2:32)

Gözümü açıp etrafıma baktım etraf aydınlık değildi saate baktığımda 02:32 olduğunu gördüm ve kendime şaşırdım. Ben bu saatte niye uyandım ya neyse biraz daha uyiyim. Yan dönüp tatlı uykuma geri dönmeye çalıştım ama işe yaramadı yatakta biraz daha dönüp durdum. Uyuyamamanın verdiği sinirle yataktan kalktım tüylü terliklerimi ayağıma geçirip odadan çıktım belloş ve sofi salonda koltuğun üstünde uyuyorlardı tam onların yanına ilerlicekken aklıma gelen fikirle Hira'nın odasına daldım yatağında mışıl mışıl uyuyordu. Koşup üstüne atladığımda hayatımda duyduğum en yüksek ikinci çığlığı atmıştı. Beni üzerinden fırlatmasıyla popo üstü yere çakıldım ve bi çığlıkta ben attım.

-Ahhhh popomu kırdın yaaaa

Yataktan bana korkmuş bi şekilde bakıyordu sonra kaşları çatıldı ve eline yastığı alıp bana doğru fırlatıp konuştu.

-Öyle uyandırılır mı gerizekalı aklım çıktı.

Tam cevap vericektim ki kapı kırılırcasına vurulmaya başladı bi yandan zil çalış bi yandan kapıya vurulunca korkuyla Hira'ya baktım oda korkmuştu. Sessizce ayağa kalkıp elini uzattı ve beni arkasına alarak ilerledi bu hareketine gülümsedim beni hep kardeşi gibi koruyordu yaaa sevimli şey kapının arkasından bağrış sesleri gelince Hira kapıyı açtı Aybars ve Kerem korkuyla bize bakıyorlardı ikiside bizi süzdükten sonra derin nefes aldı. Yeni uyanmışa benziyorlardı saçları dağınık pijamaları ile ay bi saniye bunların üstü yokkkkkkk. Hızla Hira'nın üstüne atlayıp gözlerini kapattım günaha giricek pandacım boşuna kendi gözümüde kapatıp konuştum.

-Ay baklava görmek istesem Hacıbaba'ya giderdimmm ne diye önümde çıplak duruyonuz.

Kerem sakince ve hafif sinirli bir şekilde konuştu.

-Çığlık atmanız yüzünden uyandık ya hani bizde bişe oldu sandık koştuk o arada da giyinmek aklımıza gelmedi.

Parmağımın arasından ona baktığımda gülerek üstüme bakıyodu bende onun üstüne baktığımds gene yanlışlıkla baklavalarla bakıştım ve gözümü
kapayıp konuştum.

-Boşu boşuna günaha giriyorum burda.

Aklıma Hira gelince üzerinde olduğum arkadaşıma baktım düşmemem için beni tutuyordu elim gözünün değil ağzının üstündeydi farkettiğim şeyle hihhh diye bağırdım.

-Günah kızım günah kapa gözünü

Diyip elimle gözünü kapattım ama yanlışlıkla çok sert oldu ve Hira ahh diye bağırdı ve beni yere attı BENİ YERE ATTI sinirle ona baktığımda Aybarsın hemen dibinde ona baktığını gördüm ve bacağına tekmeyi geçirdim.

-Uzak dursana ondan seni pis

Kafamı tekrar Hiraya döndürdüğümde beni öldürücek gibi bakıyordu.

-Bittin kızım sen GEL BURAYAAAAA

-Bismillahirrahmanirrahim

Hızlıca Kerem ve Aybars'ın yanından geçip merdivene koştum merdivenlerden inerken ayağımda çoraplarım olduğunu farkettiğimde bi an duraksadım ama sonra arkamda kızgın bir panda olduğunu hatırlayınca koşmaya başladım. Hiranın merdivenleri benden daha hızlı inebiliyo olduğu gerçeği beni gersede pes etmeden koştum. Allahın belası merdivenler biz hangi akılla 13. Katta oturuyoz. Hira peşimden geliyomu diye baktığımda bana yakın olduğunu görünce daha hızlı inme başladım ve sonunda zemin kata gelince koşarak bina kapısını açıp kendimi dışarı attım sokağa doğru koştum veeee çoraplarım ıslandı deli gibi yağmur yağıyordu ve iki saniye içinde duş almış kadar olmuştum arkamı döndüğümde Hira' da sırılsıklamdı arkasına baktığımda bu iki gereksizinde indiğini gördüm.

Bay Safkan ve Kelebek (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin