Aybars'ın AnlatımındanSalonda Kerem'le oturuyorduk mutfaktan Kerem'in telefonunun sesi gelince Kerem ayağa kalkar gibi oldu ama vazgeçti kızlardan bir süre tepki gelmedi sonra benim telefonum çaldı ve Hira telefonu açtı telefondaki kişinin sesini duymak için tüm dikkatimi oraya verdim konuşan erkekti kim arayabilir diye düşünmeye çalışırken Hira konuştu.
-Alo
-Oooo Hira sen misin?
Konuşanın Emir olduğunu farkedince bakışlarım Keremi buldu.
-Evet siz kimsiniz?
-Yakında tanışacağız.
Ayağa kalkıp mutfağa koştum ve telefonu Hira'nın elinden çekip bağırdım.
-Onun asla karşısına çıkmayacaksın.
Emir kahkaha atıp konuştu.
-Aaa bak sana ne dicem Hira'nın güzel sesini duyunca neden aradığımı unuttum.
Sinirle derin nefes aldım Kerem kızları içeriye götürüp tekrar yanıma geldi.
-Ne var? Niye Banu'dan aradın?
-Ahhh işte aradığım soru Banu ve Ayça yanımda onlarla konuşmak ister misin?
Telefondan bi kaç hışırtı sesi geldikten sonra Banu çığlık attı ve ağlamaklı sesiyle bağırdı.
-Aybarsss
Tekrar çığlık sesi yankılanınca konuştum.
-Emir siktirtme kendini. Beni uğraştırmadan kızları bırak.
Tekrar gülüp konuştu.
-Aaa ama benle uğraşmanı istiyorum.
Gözlerimi kapatıp sakinleşmeye çalıştım.
-Ne istiyorsun?
Gülmeyi bırakıp ciddi bir şekilde konuştu.
-Hira, onu istiyorum.
İşte bu sefer ben kahkaha attım.
-Kerem duydun mu? Ahaha Onu istiyormuş. Bu komikti Emir kabul ediyorum.
-Onu bana getirmek zorundasın biricik sevgilin elimde unutma.
-Banu benim sevgilim değil ve inan şuan nerde ne yaptığıda umrumda değil.
Telefonu suratına kapatıp Kereme baktım şaşkınca bana bakıp konuştu.
-Ne yani kızları bırakıcak mısın? Sevmiyorum falan tamamda bunu yapamayız.
-Bırakmayacağım zaten Emir onları önemsemediğimizi sanarsa işimiz daha kolay olur.
Anladığını belirtir şekilde başını salladı yanından geçip dolabı açtım kan torbalarının olması gereken yerde normal içecekler olunca Kereme döndüm.
-Hira görmesin diye kaldırdım şu dolabın arkasında.
Eliyle gösterdiği dolabı açıp içerisinden iki tane torba alıp kapıya arkamı döndüm ve ikisinide içtim o sırada Hira mutfağa girince elimle ağzımı silip arkamı döndüm ve boş torbaları arkama sakladım Hira bana doğru yaklaşınca Kereme baktım arkama geçip dolaptan bardak alır gibi yapıp elimdeki torbaları aldı ve mutfaktan çıktı.
-O kimdi?
-Kim kimdi?
Gözlerini devirip kollarını önünde birleştirdi.
-Telefondaki.
Konuyu dağıtmak için aklıma gelen ilk şeyi söyledim.
-Sizin evin kapısı ne olucak?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay Safkan ve Kelebek (Düzenlenecek)
VampirosKendisini normal genç bir kız sanan Hira'nın bağlı olduğu safkan vampir ile tanıştıktan sonra öğrendiği gerçekler, yaşadığı olayları anlatıyor. Eğleneciğinizi düşündüğüm bir kitap umarım şans verip okursunuz. Şimdiden teşekkür ederimm♥️