17.Bölüm

815 44 14
                                    

Aylin'in Anlatımından

Kerem'in odasında pandam ile oturuyorduk kafama fırlattığı yastıkla yataktan düşüp yerle öpüşmemle çığlık attım Hira yastığı alıp tepeme çıktı ve vurmaya başladı.

-Bana (suratıma yastık) nasıl (gene suratıma yastık) söylemezsin.

-Ayyy vurmasanaaaaa.

Beni dinlemeyip canımı acıtmamaya çalışarak vuruyordu.

-Seni pis bunca zaman büyücü olduğunu benden nasıl saklarsın?

-Amaaaa benim suçum yok ki sana söylememem gerekiyordu.

Hira üstümden kalkıp yatağa oturunca bende karşısına oturdum.

-Hadi anlat.

-Neyi?

-Tümmm olanları.

Mırıldanıp düşünmeye başladım tüm olanlar dediğine göre en baştan başlamam gerekiyordu galiba.

-Senle ilk tanıştığımız zamandan bahsedeyim o zaman annem bana bir büyü öğretmişti ve bu büyüyü sadece sana yapmamı söylemişti bu büyünün seni koruyacağını falan işte çocuk aklı hiç sorgulamadan yapmıştım ama sonra büyüdükçe neden yaptığımı merak ettim seni korumak için yapmaya devam ettim ama seni neyden koruyordum? Anneme bunu sorduğum zaman senin özel olduğunu söyledi ve zamanı gelince bu büyüyü neden yaptığımı öğreniceğimi söyledi. Bunca yıl seni koruduğum için bana ödül vericekmiş meclis biliyormusunnn? Bana teşekkür et aptal seni korudum o kadar yıl.

Gözlerini devirdi ve sesini inceltip konuştu.

-Panda bu çocuk bana laf attı, panda bu kız saçımı çekti, panda korkuyorum, panda yanında uyiyim bende seni koruyordum yani unutma.

Bu dediğine gülmeye başladım ve ona sarıldım.

-Seni seviyorum.

-Bende seni küçük ayı.

Sarılmaya devam ederken konuştu.

-Ben ne kadar özel biriyim farkında mısın? Ay çok mükemmel birisiyim.

Elini saçlarının arasından geçirip sesini değiştirerek konuşmuştu sesli bir şekilde gülüp konuştum.

-Özel olduğun doğrudur ama asla benim kadar mükemmel biri olamazsın.

Dediğim şeyle beni yere itti.

-Ah götümmm kırıldı bu sefer. 

Ayağından çekip onu yere düşürdüğümde çığlık atmıştı yere sert düşmüştü çünkü ben kahkaha atmaya başlayınca karnıma vurdu bende dönüp ona vurdum ve her hafta yaptığımız o mükemmel kavga başladı saçını çekince çığlık atıp oda benimkini çekti son zamanlarda tüm hayatımız değişmişti daha doğrusu Hira'nın tüm hayatı değişmişti ama şuan biz durduk yere kavga ediyorduk gülümseyip saçını çekmeye devam ettim.

-Seni hep koricam panda.

Oda kolumu cimcikledi ve beni itmeye çalışarak konuştu.

-İyi ki varsın küçük ayı.

Şuan hem kavga ediyor hemde birbirimize güzel şeyler söylüyorduk kapı yavaşça aralandığında ikimizde durup o tarafa baktık aralık kısımdan iki kafa belirdi alttan Kerem üsttende Aybars bakıyordu.

-Oooo biz hiç bölmeyelim size kolay gelsin.

Aybarsın kafası yok olmuştu ama Kerem hala bize bakıyordu bir el onun kafasınıda geri çekip kapıyı kapattı. Tekrar Hira'ya döndüğümde oda bana bakıyordu bir elim saçlarının arasında diğer elimde kolundaydı oda benzer şekilde öylece duruyordu sinsice sırıtıp konuştu.

Bay Safkan ve Kelebek (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin