Yorum yapmayı unutmayınnn🫶🏻
İyi okumalarr. 🤍:
:Hira'nın Anlatımından....
Aylin'in odasına gittiğimde ağladığını fark ettim.
-Aylinnn.
Yanına gittiğimde gülüp ağlamaya devam etti. Ağlıyor muydu gülüyor muydu anlamamıştım.
-Hiraaaaa bakk.
Yakasını aşağıya çekip dövmesini gösterdiğinde şaşkınca dövmeye baktım.
-Aaaaaaaaa ciddi misin?
Çığlığımla birlikte yataktan fırlayıp üstüme atladı.
-Ay Hira çok mutluyum. Böyle beklemiyordum ama yani çok hoş oldu. Ayyyy
Kendi kendine bir şeyler mırıldanıp daha sıkı sarıldı. Onu yatağa oturtup karşısına geçtim.
-Anlat çabuk.
Derin nefes alıp saçlarını düzeltti.
-Ay tamam.
Baştan sona anlattığında ona sıkıca sarıldım. Aylin duygusal bir kızdı benim gibi mutlu olduğunda hemen ağlardı. Sinirlenincede ağlardı her şeye ağlardı genelde. Ama bunu herkesin içinde yapmazdı.
Gün içerisinde birlikte bir sürü şey yapmıştık ve saat artık geç oluyordu. Telefonumu alıp Aybarsı aradım ama açmamıştı. İçimde istemsiz bir telaş uyanmıştı gün içerisinde nasıl olduğumu soran bir sürü mesaj atmış ve hepsinde iyi olduğumu öğrendiğinde işine geri dönemesi gerektiğini söylemişti. Telefonuma gelen bildirim sesiyle hızla ekrana baktım.
Gönderen: Bars🖤
Kelebek.
İyi misin?Gönderen: Kelebek🤍
Ne zaman gelirsin?
Gel artık.Gönderen: Bars🖤
5 dakika sonra yanındayım.Gönderen: Kelebek🤍
Süren başladı gelmezsen küserim.Gönderen: Bars🖤
Odamızda bekle geliyorum.Salonda Aylin'in yanında otururken hızlıca ayağa kalktım. Ani kalkışım ile Sofi ve Bella yere atlayıp koşarken Aylin kafama yastık attı.
-Malll.
-Sensin be mal.
Kafama attığı yastığı geri ona fırlattım.
-Ben odama gidiyorum beni çok özle.
Arkamı döndüğümde mızmızlanıp konuştu.
-Nereye yaa?
-Odama dedim ya.
-Ay üf tamam defol.
Koltuğun üzerindeki yastığı alıp ona fırlattım. Ne kadar sinir bozucu bir ayı olsada onu seviyordum. Odaya çıktım ve üzerimi değiştirip şort büstiyer pijama takımı giydim. Mesaj attığım saate baktım 3 dk geçmişti.
-İki dakikanız kaldı Aybars bey.
Odanın içerisinde söylediğim cümleden sonra ensemde bir esinti hissettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay Safkan ve Kelebek (Düzenlenecek)
VampirosKendisini normal genç bir kız sanan Hira'nın bağlı olduğu safkan vampir ile tanıştıktan sonra öğrendiği gerçekler, yaşadığı olayları anlatıyor. Eğleneciğinizi düşündüğüm bir kitap umarım şans verip okursunuz. Şimdiden teşekkür ederimm♥️