41.Bölüm

241 28 5
                                    

Çokk uzun bir bölüm oldu umarım beğenirsiniz yıldız vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfennn♥️♥️.

******************************************Yazarın Anlatımından.....
Kerem ve Aylin'in düğünü..

Aylin ve Hira gelin odasında oturmuş konuşuyorlardı. Resmi olarak Kerem ve Aylin evlenmişti imzaları bir kaç saat öncesinden atmışlardı. Düğün gösteriş amacı ile yapılacaktı. Aylin'in düğün sonrasında Hiraya büyük bir süprizi vardı. Aylin hamileydi ve bunu Hira ile konuşmak için çok heyecanlıydı fakat düğün sonrasını beklemesi gerekiyordu. Hira az çok tahmin edebiliyordu Aylin'in hamile olduğunu ama onun söylemesini bekliyordu. Son bir kaç haftada Aylin kokulara karşı çok duyarlı olmuştu. Hep midesi bulanıyordu, uzun saatlerce sadece uyuyordu.

Hira bir yandan çilek yiyor bir yandan Ayline bakıyordu. Aylin daha fazla Hirayı izlemeye dayanamayıp mızmızlanarak konuştu.

-Canım çekti ya bana da ver.

Aylin mızmızlandığında Hira tabaktan bir tane çilek alıp Aylin'in dudaklarının arasına bıraktı. Kapı tıklatıldığında ikisinin de bakışları oraya döndü. Aybars ve Kerem gelmişti. Hira elinde tabağı ile birlikte ayağa kalkmaya yeltendiğinde Aybars saniyeler içerisinde yanına ulaşıp elini beline koymuştu. Hira onun sayesinde kalktı ve odanın dışına yürümeye başladı.

-Hadi o zaman ben gittim sizde birazdan şovunuzu yaparak gelirsiniz.

Kerem ve Ayline yönelik söylediği şey ile Aylin kıkırdadı. Aybars Hira'nın peşinden odadan çıkarken Kerem ve Ayline gülerek baktı.

-Ay doydum.

Hira elindeki tabağı Aybarsa uzattığında Aybars alıp yanlarından geçen yardımcıya verdi. Birlikte düğün salonuna girdiklerinde Hira etraftaki insanları incelemeye başladı. Aybars ve Hira'nın düğünü kadar kalabalık olmasa da oldukça kalabalıktı. Kendileri için ayırtılan kokteyl masasının önünde durduklarında Aybars kendine kan şarabı Hira ya da vişne suyu söylemişti.

-Aybars.

Hira bakışlarını sesin geldiği yöne döndürdüğünde karşısında kendisi ile aynı boylarda, 175 civarı, siyah kısa saçları olan ve çoğu erkeğin güzellik algısına girebilecek kadar güzel olan kadını gördü. Fiziğine baktığında çok güzel olduğunu fark etti hamilelikten önce kendisinin fiziğide onunkine benzerdi ama şimdi bacakları daha kalındı ve kocaman sayılacak bir göbüşü vardı. İstemsiz modu düşerken bakışları Aybarsa döndü. Aybars şaşırmış bir ifade ile kadına bakıyordu.

-Alev, Türkiye de olduğunu bilmiyordum.

Alev gülümseyerek cevap verdi.

-Bir kaç iş için gelmiştim gelmişken düğün davetini de geri çevirmek istemedim.

Alev uzun yıllardır Amerika da yaşıyordu, Hira ve Aybars'ın düğününde Türkiye de değildi bu nedenle düğüne katılamamıştı.

Alev gülümseyerek Hira ya baktı. Bakışları Hira yı baştan sona süzdü ve samimi bir şekilde gülümsedi.

-Bu kadar güzel bir kadını etkilemen zor olmuş olmalı Aybars.

Hira istemsizce gülümsedi ve Aleve baktı. Samimi birine benziyor diye geçirdi içinden.

-Hira ben.

Alev gülümsedi ve Hira'nın uzattığı elini nazikçe tuttu.

-Bende Alev Aybars'ın çocukluk arkadaşı.

Onlar sohbet etmeye başladığında Aylin ve Kerem heyecanla çıkış zamanını bekliyordu.

-Kerem saçım düzgün mü?

Bay Safkan ve Kelebek (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin