9.Bölüm

1K 54 3
                                    


-Kısa bir süre sonra her şeyi öğreniceksin birazcık beklemelisin kelebek.

Hira'nın Anlatımından
(Sonraki gün sabah saat 07:30)

Alarmın sesiyle gözlerimi açtım telefonuma uzanıp alarmı kapattım ve gerindim. Bu gün bi kaç işim vardı o yüzden erken kalkmam gerekiyordu. Yataktan çıkıp tuvalete girdim işlerimi halledip tuvaletten çıktım ve dolabın karşısına geçtim.

 Üzerimi değiştirip odadan çıktım ve sessizce Aylin'in odasının kapısını açıp içeriye baktım uyanmadığını farkedince sessizce evden çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üzerimi değiştirip odadan çıktım ve sessizce Aylin'in odasının kapısını açıp içeriye baktım uyanmadığını farkedince sessizce evden çıktım. Eğer ona yakalansaydım peşimi bırakmazdı. Apartmandan çıkıp arabama bindim ve gideceğim yere doğru sürdüm.

Aybars'ın Anlatımından
(Sabah saat 07:30)

Hira'nın alarm sesi yüzünden uyandım telefonumu elime alıp saate baktığımda daha çok erken olduğunu gördüm. Derslerimiz öğleden sonraydı ve dördümüz plan yapmıştık 10'da kahvaltı için yeni açılan kafeye gidicektik o neden bu saatte kalkmıştı?  Önemsemeyip gözlerimi kapattım ve uyumaya çalıştım ama Hira çok sessiz davranıyordu garip bir şekilde çok sessiz normalde olsa bağıra bağıra Aylini uyandırırdı yada kapıları daha hızlı kapatırdı şimdi kapıları çok sessiz açıp kapatıyordu. Yataktan kalkıp onu dinlemeye başladım dış kapının sesi gelince kalkıp üzerime bişeyler giydim ve evden çıktım o asansör ile aşağı inene kadar merdivenlerden inip ona yetişmiştim son katta durup apartmandan çıkmasını bekledim çıktığı zaman bende çıktım. Arabaya binip onu takip etmeye başladım. Nereye gidiyordu bu saatte ve neden kaçar gibi gidiyordu?
Niye bu kadar merak etmiştim ki ve neden onu takip ediyordum kendi kendime bu soruları sordum ve cevap veremedim ama takip etmeye devam ediyordum. Araba orman yoluna girince istemsizce kaşlarım çatıldı mezarlığa doğru gidiyordu. Mezarlığın önünde arabasını park edip durdu arabadan inip ilerlemeye başladı uzaktan onu izliyordum ağaçlar yüzünden tam göremediğim için arabadan indim ve mezar taşına baktım.

Altay Kara

Neden o mezarın önündeydi?
Neden babamın mezarının önündeydi?
Olduğum yerde onu izlemeye başladım fısıldayarak konuştu ağlıyordu.

-Beni kurtardığın için seni öldürdüler dimi? O zaman bana söz vermiştin geri gelicektin ve benimle oyun oynıcaktın ben seni hep bekledim Altay amca ama gelmedin ve sonra bana dedilerki o başka bir yere gitti bi daha gelemez.

Duyduğum şeylere anlam vermezken olduğum yerde kalmıştım hareket edemiyordum gidip yanına neden burdasın diye soramıyordum.

-Öz babamı hiç tanımamıştım ben sen benim için babaydın, babamdın. O adamları çok aradım ama bulamadım sen gideli 15 yıl oldu ve ben hala onları bulamadım.

Oydu babamın kurtardığı o küçük kızdı Hira. Demirin elinden kurtardığı kız. Neler olmuştu?
Babam biliyormuydu kelebeğin Hira olduğunu? Neden Demir Hira'yı istemişti? Babam Hira yüzünden mi ölmüştü? Aklımdaki sorular artarken sinirle kafamı kaldırıp Hira'ya baktım yere çökmüş ağlıyordu. Bir süre orda öylece durup onu izledim ağlamıştı sadece ve artık gözleri kızarmıştı. Babamın ölümünden onu suçlayamazdım o zaman 6 yaşındaydı ve hiçbir şeyden haberi yoktu şimdi olduğu gibi bilmiyordu hiçbir şeyi bilmiyordu babamın nasıl biri olduğunuda neden öldürdüğünüde babam onun için kahramandı 6 yaşındaki küçük kızı kurtaran kahraman. İki büyük ailenin birbirine karışması ve saldırması yasaktı Demir Hira'yı nasıl kaçırmıştı? O benim bağlı olduğum kızdı sonuçta ona zarar vermeside bu kuralı çiğnemez miydi? Hira'nın ayağa kalkmasıyla düşüncelerimden sıyrıldım ve o yaklaşmadan arabaya binip mezarlıktan uzaklaştım ve dedemin evine doğru sürmeye başladım. Kafam çok dolmuştu Hira benim bağlı olduğum kızdı ve babam bunu biliyordu Demir Hira'yı kaçırmıştı çünkü Hira sayesinde dahada güçleneceğimi biliyordu peki neden peşini bırakmıştı babam öldükten sonra onu koruyan biri daha mı vardı? Büyük bahçe kapısının önüne yaklaştığımda korumalar kapıyı açmıştı evin önüne doğru sürüp arabayı durudurdum ve indim kapıyı görevli kadın açtı ve konuştu.

Bay Safkan ve Kelebek (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin