23. Bölüm

581 32 10
                                    


Hira'nın Anlatımından

Evden çıkıp arabaya binip ve arabayı çalıştırdım, telefonumdan navigasyonu takip ederek ilerliyorken bir yandanda evden çıkmadan önce Aylinin elime tutuşturduğu sandviçi yiyordum kuaförün önüne geldiğimde park edip indim. İçeriye girdince gülümseyerek yanıma bir kadın geldi.

-Hoşgeldiniz.

Gülümseyip konuştum.

-Merhaba ağda randevum vardı.

Kadın elindeki dosyaya bakıp bana döndü.

-Randevunuz görünmüyor?

-Emin misiniz? 12 Mayıs saat 11 için Aysun hanıma özel randevu almıştım.

Kadın yeni hatırlamış olcak ki dosyanın arka sayfasına bakıp konuştu.

-Hira hanım dimi?

Kafamı evet anlamında salladığımda onu takip etmemi söyleyip ilerledi, üst kata çıktığımızda bir odanın önünde durdu.

-Burada hazırlanın birazdan Aysun hanım gelicek.

Kafamı sallayıp içeri girdim, Aysun ablayı tanıyordum bizimle aynı binada oturuyordu ve aramız çok iyiydi.

Acılı bir kaç saatin sonunda tüm vücut aldırmıştım ve kurtulmuştum, kuaförden çıktığımda arabanın yanında siyah transport olduğunu gördüm bir adam arabadan inmiş benim arabamın önüne bakıyordu pembişime çarmış olma ihtimali ile koşup arabamın önüne baktım gördüğüm manzarayla gözlerim kocaman açıldı pembişimin kaportası parçalanmıştı adama baktığımda oda bana döndü.

-Çok özür dilerim hasarı neyse tamir ettiricem.

Bide ettirmeseydin, ahhh canım pembişim naptılar sana üzgünce arabama baktığımda adam tekrar konuştu.

-Yakınlarda oto tamirci var hemen gidip oradan baktıralım başka hasar var mı diye?

Orayı bende biliyorum Aylin arabayı çizdiğinde oraya götürmüştüm pembişi, başımla onaylayıp arabanın kapısını açtım.

-İlk önce şunu imzalamalısınız.

Arabanın torpidosundan çıkarttığım kağıdı adama uzattım kaza anında kullanılan bir şeydi karşı tarafın kazayı kabul edip karşılığında tamir ödemelerini karşılayacağını belirten bir belgeydi. Adam ismini yazıp imzasını attığında arabaya bindim ve tamirciye doğru ilerledim içten içe ağlıyordum pembişim için.
Bu adamı sevmedim Hira ödemeleri kendim karşılarım diyip göndersek ya. Hayır tabikide Asil onun suçu ve tamir ettirmesi gerek. Tamircinin önüne geldiğimizde arabadan indim.

İşlemler yapılmıştı ve ben şuan tamirciden suratı asık bir şekilde çıkmıştım pembişin orda kalması gerekiyordu tamir için o yüzden eve otobüsle dönücektim adam beni bırakmayı teklif etmişti ama reddetmiştim, ana yola çıkmak için ara sokaklardan yürürken aynı araba yanımda durdu ve sürgülü kapı açıldı içerideki dört adam bana baktığında ortadaki kolumdan tutup içeri çekti çırpınıp elinden kurtulmaya çalıştığımda kapı kapandı, ağzıma bez kapatmaya çalışan adama tekme attığımda elini çekip karnını tuttu.

-Bırakın beniiiiii.

Dönüşmem gerekiyordu o zaman kurtulabilirdim dönüşmeyi denedim ama olmadı nasıl yapmam gerekiyordu korkudan her şey karışmıştı hiç bir şey yapamıyordum elimdeki yüzüğe baktım onu çıkartırsam kurtulabilirdim Asil bişe yapabilirdi ellerimi iki ayrı adam tuttuğu için yüzüğe ulaşamıyordum tek elle çıkarmaya çalışırken ağzıma bezi kapatan adam ile neye uğradığımı şaşırdım nefesimi tutup nefes almamaya çalıştım nefessiz kaldığımda çırpındım ama etki etmedi burnuma dolan ağır kokuyla başım dönmeye başladı ve etraf karardı.

Bay Safkan ve Kelebek (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin