20.Bölüm

797 35 22
                                    

Ayyy 20. Bölüme geldikkk iyi ki varsınızzz <3

Aybars'ın Anlatımından

Dişlerimin sızlamasıyla gözlerimi açtım etraf daha aydınlanmamıştı, kafamı kaldırıp Hira'ya baktım uyuduğunu görünce gülümsedim ve dikkatlice üstünden kalktım kalkmamla birlikte yüz üstü yatıp bir bacağını kıvırdı üstünü örtüp yataktan kalktım. Dişlerim fazlasıyla sızlıyordu dün akşam içmediğim için olmuştu büyük ihtimalle mutfağa indiğimde dolaptan iki torba aldım, bir tanesi yetmiyordu çok acıkınca sandalyelerden bir tanesine oturup içmeye başladım, mutfağa uykulu uykulu Hira girdiğinde ona baktım gözü hala kapalıydı gözünü hafif aralayıp bana baktı sonra yanıma ilerledi kollarını bana uzattı ve kucağıma oturdu yüzümdeki gülümsemeyle belinden sarıldım, kafasını boynuma gömmüş bacaklarını iki yanımdan sarkıtmıştı. Elimdeki kan torbalarını bitirince masaya bıraktım ve kucağımda olan Hira ile ayağa kalktım mutfaktan çıkıp merdivenlere gittiğimde 3. basamakta dikilmiş bana bakan bella ve sofi ile karşılaştım çekilcekler mi diye bekledim ama tam tersi onlar oldukları yere yattı.

-Biz size boşuna mı oda yaptık? Gidin orda yatın.

Beni takmadan yatmaya devam etmişlerdi onalardan en uzak olan köşeden hızlıca çıktım peşimden gelmedikleri için rahat bir nefes aldım, korkmuyordum ama pek hoşlanmıyordum bacağıma sürtünmeleri falan ığğ çok huylandırıcı benden uzak durdukları sürece evde kalabilirlerdi. Odaya girdiğimde Hira'yı sırt üstü yatağa bıraktım kollarını açmayınca kollarından tuttum ama o mızmızlanıp gözlerini açtı.

-Nereye ya?

-İzin verirsen yan tarafa yatıcam güzelim.

-Iıı ı burda yat

Eliyle göğüsünü gösterdi, kendine çektiğinde yavaşça üstüne çıktım benim için en rahat yerdi orası ben o ezilmesin diye yana yatıcaktım. Göğüsüne yatıp sarıldım ve kokusunu içime çektim ahhh bu kız beni deli ediyor.

"" "" "" "" "" "" "" ""

Hira'nın sesiyle gözlerimi açtım.

-Barscımmm sabah oldu bebeğim.

Kafamı kaldırıp ona baktım hala üzerindeydim hiç kıpırdamadan uyumuşuz belliki. Kurduğu cümle hoşuma gittiği için uykulu sesimle anlamamış gibi konuştum.

-Ney ney bir daha söyle?

-Kalk üstümden koca bebek sabah oldu.

-Aaaa hayır böyle söylememiştin.

-Yoo böyle demiştim hadi kalk acıktım.

Sırıtarak ona baktım dirseklerimin üzerinde yükselip konuştum.

-Öpücük istiyorum.

Ona doğru yanaştığımda hemen gözlerini kapattı öp anlamına gelen bu hareketiyle zevkle dudaklarımızı birleştirdim elleri saçlarımın arasındaki yerini aldığında hafifçe alt dudağını ısırdım saçımı çekip kendinden uzaklaştırdığında sırıtarak ona baktım.

-Ay acıdı ya.

Yeniden dudaklarına kapandığımda öpeye devam etti sonra alt dudağıma dişlerini geçirince istemsizce inledim ve o buna gülmüştü, kıkırtısı dudaklarımızın arasında kaybolurken kapı aniden açıldı hızlıca o tarafa döndüğümde Aylin kapıdan şaşkınca bize bakıyordu Kerem arkasından geldiğinde ona gitmeleri için kaş göz yaptım o sırada Hira beni itekleyip yataktan kalkmıştı en pis bakışlarımı Ayline yolladığımda oda bana pis pis baktı, Hira'ya nasıl odaklandıysam geldiğini hissetmemiştim bile, Kerem Aylini çekip odadan çıkardığında tuvalete kaçmış olan Hira'ya seslendim.

Bay Safkan ve Kelebek (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin