Hira'nın Anlatımından
Evde birinin yürüme sesini duyunca gözlerimi açtım. Sesin salondan geldiğini farkedince oraya doğru ilerledim ama bella ve sofi önüme geçip yürümemi engelliyorlardı Aylin'in odasının kapısını açtığımda odada olmadığını gördüm yatağı bozulmamış bir şekilde duruyordu tam salona doğru ilerlerken dış kapı gürültülü bir şekilde açılınca çığlık atıp odama koştum peşimden birinin gelmesiyle kapımı kapatıp kitledim.
-Hiraa benim Bars.
Kapıyı yavaşça açıp baktığımda Aybars korkuyla bana bakıyordu kapıyı tamamen açıp beni süzdükten sonra konuştu.
-İyi misin? Bir şey oldu mu? Evde kim vardı?
Hızlıca konuşup bana sarıldığında bende ona sarıldım. Neden eve öyle girmişti? Evde birinin olduğunu nerden öğrendi? Niye bu kadar korktu? Ondan uzaklaşmaya çalıştığımda beni bırakmadı arkadan Aylin pijamalarıyla geldi peşindende Kerem geliyordu.
-Hiraaa nolduu?
Aylin yanıma koşup bana sarıldığında ona kızarak konuştum.
-Nerdesin sen yatağın hâlâ toplu.
-Uyuyamayınca salonda film izliyordum.
Şaşkınca bakıp konuştum.
-Salondaki sen miydin?
Aylin kafasını sallayıp yanıma geldi.
-Korkuttuysam özür dilerim.
Aylinle ayrıldıktan sonra Aybarsa döndüm.
-Eve neden öyle girdin ve evde biri olduğunu nerden bildin?
Aybars şaşkınca bana bakıp Kereme döndüğümde Kerem konuştu.
-Şeyden çünküüü şeyden sen bağırdın evet sen çığlık attın biz o yüzden geldik.
Şaşkınca bakıp kendimi gösterdim.
-Ben mi bağırdımm?
Üçüde kafasını salladı ve aynı anda konuştular.
-Evet
-Evet
-EvetNasıl ya ben çığlık mı atmıştım? Bir saniye Kerem şuan karşımda sapa sağlam duruyordu bunun bileği burkulmamış mıydı? Gözlerimi kısıp Kereme doğru ilerleyince korkup geri geri gitti.
-Niye üzerime yürüyorsun be?
-Senin bileğin burkulmamış mıydı Kerem? Nasıl ayaktasın sen?
Keremin gözleri kocaman olmuştu ve hemen yüzünü buruşturup tek ayak üstünde zıplamaya başladı.
-Ah evet ama sen çığlık atınca unuttum ben onu.
-Yalan söyleme senin ayağında bir şey yok dimii sabah eve döndüğümüzde de ayakta duruyordun.
Şirince gülüp ayağını yere koydu ve konuştu.
-Güzel yakaladın tebrik ediyorum çok zeki bir insansın.
Aylin araya girip konuştu.
-Benim kadar mükemmel olmasada pandam da mükemmel bir insandır.
Ona bakıp gözlerimi devirdim ve konuştum.
-Hadi salona gidelim uykumu kaçırdınız.
Hepsi o tarafa doğru ilerleyince bende ilerledim Aylin'in bağırmasıyla önümde duran Aybarsı itip Aylin'in yanına gittim.
-Bu kapının yerde ne işi varrrr?
Şaşkınca yere baktığımda evin kapısı yerde duruyordu kapının kırıldığını duymuştum ama ben kilidi kırıldı sanmıştımm bütünden kapının kırıldığını düşünmemiştim arkamı dönüp Aybarsa baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay Safkan ve Kelebek (Düzenlenecek)
VampireKendisini normal genç bir kız sanan Hira'nın bağlı olduğu safkan vampir ile tanıştıktan sonra öğrendiği gerçekler, yaşadığı olayları anlatıyor. Eğleneciğinizi düşündüğüm bir kitap umarım şans verip okursunuz. Şimdiden teşekkür ederimm♥️