Kerem'in Anlatımından
Ayline her şeyi anlatmıştı Aybars ve Aylin şuan şaşkınca etrafa bakıyordu. Olaylar çok karışıktı ve tek anladığım şey Hira'yı korumamızdı Aybarsa tamamen güvendiği zaman ona her şeyi anlatıcaktık ve avcı güçlerini alıcaktı ama şimdi Aybars'ın onun yanında olduğu biliniceği için Hira tehlikedeydi. Emir'in bir yerlerden çıkması an meselesiydi Aybars'tan daha güçlü olup başa geçmek istiyordu ve bunu yapabilmesi için Hira'ya ihtiyacı vardı.
-Emir ve başka birileri Hira'yı mı istiyor yani? Aybarsın bağlı olduğu kadın olduğu için mi?
Aybars derin nefes alıp konuştu.
-Hira avcı değilde normal bir insan olsaydı bile onun peşine düşerlerdi bana bağlı olduğu için ama o avcı ve çok güçlü o yüzden peşindekilerin sayısı ve tehlikesi daha da fazlalaşıyor.
Aylin kafasını salladı ve ayağa kalktı.
-Eve bir kaç büyü yapsam iyi olur.
Ayağa kalkıp sarıldım korktuğunu farketmiştim ve sarılma ihtiyacı duymuştum oda sarılışıma karşılık verip başını göğüsüme koydu.
-Biraz korkutucu bir kaç saat öncesine kadar her şey çok normaldi.
Saçlarından öpüp konuştum.
-Bazı şeyler değişti evet ama her şey çok güzel olucak.
Mırıldanarak tekrar etti.
-Her şey çok güzel olucak.
Aybars mızmızlanarak konuştu.
-Yeter be ayrılın ben Hira'ya böyle sarılsam ilk saniyede iterdi.
Aylin gülüp benden uzaklaştı ve gözlerini kısarak konuştu.
-Şimdi Hira aşkımın yanına gidiyorum onun yanında uyicam sen ona sarılamıyosun bile kudur barss.
Bi anda kapıya doğru koşunca Aybars'ta peşine kalkmıştı ama Aylin salondan çıktıktan sonra kapının önüne büyü yapmış olmalı ki Aybars kapının önünde bir şeye çarpıp yere düştü Aylin diğer taraftan ona bakıp kahkaha atmaya başladı.
-Hadii bayy
Aylin dış kapıya doğru ilerlerken Aybars ayağa kalkıp Aylin'in büyülü duvarını itmeye çalıştı ama hiç bir işe yaramadı Aylin evden çıkıp kapıyı kapatınca duvar yok oldu ve Aybars ileri doğru sendeledi bu haline gülmeye başlayınca bana sinirli bir şekilde baktı.
-Çok komikti amaa bana öyle bakma.
Bana pis pis bakıp odasına gitti bende peşinden gittiğimde odanın içerisinden bağırdı.
-Aylin gitsene odanaaa kalp atışlarından Hira'nın yanında olduğunu anlayabiliyorum.
Aylin'in diğer taraftan bağırması duyuldu.
-Ödüm koptu be sesin nerden geldi?
Aybars gücünü kullanarak sesi Aylinin duyucağı şekilde iletmişti Hira uyanmasın diye ama Aylin bağırdığı için uyanmıştı ve şuan Ayline kızıyordu.
-Ne bağrıyosun tepemde yaaaa deli misin?
Aylinin sesi çıkmadı bir süre sonra Hira tekrar konuştu.
-Aylin kendi odanda yatsana yaa.
-Senle yatmak istiyorummm.
-Ay iyi tamam sus.
İkisininde bir daha konuşmamıştı dönüp Aybarsa baktığımda somurtarak yatakta uzanıyordu gülümseyip Aylin gibi konuştum.
-Bende senle yatmak istiyorummmm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay Safkan ve Kelebek (Düzenlenecek)
VampireKendisini normal genç bir kız sanan Hira'nın bağlı olduğu safkan vampir ile tanıştıktan sonra öğrendiği gerçekler, yaşadığı olayları anlatıyor. Eğleneciğinizi düşündüğüm bir kitap umarım şans verip okursunuz. Şimdiden teşekkür ederimm♥️