Aylin'in AnlatımındanKerem'in kolundan sürükleyerek tatlıcıdan içeriye girdim. Gördüğüm tatlılar ile birlikte gözlerim parıldamıştı. Hepsi birbirinden güzel gözüküyordu. Kerem'in kolunu bırakıp tatlı reyonunun önünde durdum.
-Pardonn bana bundan iki tane verir misiniz?
Adam gösterdiğim pastada iki tane çıkarttığında paket yapmasını istedim. Biri Hira aşkım içindi. Kerem'in varlığını hatırlayıp etrafıma bakındım ama etrafta yoktu.
-Aaa Kerem.
Benim çantamıda o taşıyordu o yüzden yanımda telefonum ve cüzdanım yoktu.
-Abi benim yanımdaki çocuk nereye gitti gördün mü?
Pastayı paketleyen abi arkamda bir yeri gösterip konuştu.
-Şuradaki delikanlıyı mı soruyorsun?
Kafamı çevirdiğimde Kerem'in yanında iki çakma sarışın vardı. Kızların ikiside konuşurken şekilden şekile giriyordu. Kızlardan biri Kerem'in omzuna dokunduğunda sinirlerim git gide artmıştı saçlarımı geriye savurup yanlarına ilerledim.
-Çek o elini yoksa o çakma sarı saçlarını yolar sana yedirtirim.
Kızlar bana garip bakışlar atarken Kerem derin nefes alıp beni onaylar şekilde konuştu.
-Yapar.
Kızları Keremden uzaklaştırıp Kerem'in önüne geçtim. Kızların hala Kereme baktığını fark ettiğimde sinirle tısladım.
-Sapık mısınız be? Gitsenize.
Kızlar kendi aralarında konuşup gittiklerinde Kerem gülmeye başladı.
-Aaaaa gülme az kalsın gidiyodun sapıkların eline.
Bu dediğimle gülüşü artmıştı. Aklıma pasta gelince Keremi sırtından iteklemeye başladım.
-Pastaları al hadi.
Kerem ödemeyi yaptıktan sonra bana dönüp kaşlarını çattı.
-İki pasta niye aldın?
-Birisi banaa birisi Hiraya.
-Bi pastayı tek başına mı yemeyi düşünüyorsun?
-Evettt.
Bana garip garip bakarken iki parmağımın arasında minicik boşluk kalıcak şekilde tutup konuştum.
-İstersen bu kadarcık sende yiyebilirsin.
Gülüp bana bir adım yaklaştı.
-Yaklaş.
Dediğine anlam veremeyip olduğum yerde durmaya devam ettim.
-Yaklaşsana güzelim. Ellerim dolu olduğu için seni kendime çekemiyorum o yüzden sen yanaş.
Yanaklarım yanmaya başlarken ona yaklaştım başını boynuma yaklaştırıp kokladı sonrasında da öpüp geri çekildi.
-Yanakların renk değiştiriyor?
Sırıtmaya başladığında ellerimle yanaklarımı kapatıp önden yürümeye başladım.
-Eve gidelim artık sıkıldım.
Arkamdan gelirken konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay Safkan ve Kelebek (Düzenlenecek)
VampireKendisini normal genç bir kız sanan Hira'nın bağlı olduğu safkan vampir ile tanıştıktan sonra öğrendiği gerçekler, yaşadığı olayları anlatıyor. Eğleneciğinizi düşündüğüm bir kitap umarım şans verip okursunuz. Şimdiden teşekkür ederimm♥️