10. Bölüm

1K 55 2
                                    

Aybars'ın Anlatımından

-Nasıl yapıcaz onu.

Kerem kendini överek konuştu.

-Ya bak ben Aylini kandırır götürürüm onu sen Hira'yı nasıl tutucağını düşün.

-Yani sen şimdi Aylini bir yere götürüp her şeyi anlatıcaksın o sırada ben Hira'yı oyalicam öyle mi?

-Aynenn

-Peki ben Hira'ya ne dicem seni ultra zeki.

-Onuda sen düşün.

Koltuktan kalkıp konuştu.

-Hadi

-Ne hadisi plan çok saçma

-Yo değil sana öyle gelmiş.

Kapıya doğru ilerleyince peşine gittim.

-Ya beklesene

Beni dinlemeden ilerledi ve kızların evlerinin ziline bastı kapıyı Hira açınca hemen konuştu.

-Aaaa Hira bak sana ne dicem bu şimdi markete gidiyo benide peşinden sürüklüyo ama ben bileğimi burktum yürüyemiyorum sen onla gitsene hadi lütfen.

Ayakta uydurduğu yalanlarla şaşkınca ona baktım birde ayağı acıyomuş gibi üzerine basmayıp kıvranıyordu. Arkadan Aylin gelip konuştu.

-Aaa nolmuş buna

-Ayağımı burktum bana yardım etmek zorundasın.

Aylin ayağına bakıp gülmeye başladı Hira koluna vurup konuştu.

-Gülmesene salak.

Kerem mızmızlanarak konuştu.

-Ayağım ağrıdı ya ayakta durmaktan hadii.

Sonra aklıma kendi rolüm gelince konuştum.

-Hira biz markete gidelim hadi Kereme ilaç alıcaz.

Hira başını sallayıp içeriden montunu ve çantasını alıp çıktı.

-Hadi gidelim.

Kerem mızmızlanarak bağırdı.

-Aylin tutsana beniii.

-Tamam be.

Aylin Keremin koluna girip onu içeri doğru götürürken Kerem arakasını dönüp bağırdı.

-Bir sürü şey alın sakın bit-iki poşet alıp gelmeyin eve almayız sizi dimi Aylin.

-Evettt almam sizi eve bir sürü abur cubur alın hadi bay.

Kapıyı suratımıza kapatmasıyla gülüp asansöre ilerledim Hira'da peşimden gelip asansöre bindi. Aynanın karşısına geçip saçlarını düzeltmeye başladı üzerinde siyah eşofmanı ve mor sweti vardı. Eliyle saçlarını düzeltmeye çalışırken bana döndü.

-Saçın düzgün mü şurası yamuk gibi.

Yamuk dediği kısmı elimle düzeltmeye çalıştım düzelince elimi çekmeden ona baktığımda bana bakıyordu ve yukarıdan bakınca çok sevimliydi gümeye başladığımda kafasını kaldırıp bana baktı.

-Neye..

Yüzlerimizin çok yakın olduğunu farkedince nefesini tutmuştu kalp atışları hızlanmaya başlamıştı ona doğru yaklaşıcağım sırada asansörün kapısı açıldı ve Hira hemen geri kaçtı ve dışarı kaçtı bende gülüp peşinden ilerledim. Arabanın önünde durmuş beni bekliyordu arabayı açtığımda tam biniyordu ki yukardan biri bağırdı.

Bay Safkan ve Kelebek (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin