Bölümlere oy sınırı koymaya karar verdimm. Okunma sayısı ve oy sayısı arasında çok fark oluyor.
Her bölüm başına sınırını yazacağım geçtiğinde yeni bölümü yollayacağım. Hem ona göre siz ayarlamış olursunuz bölümün ne zaman geleceğini. ✨✨
Bazı günler (derslerin yoğun olduğu) sınırı geçse bile bölüm atamayabilirim ona anlayış göstereceğinizi düşünüyorum. ✨✨
Sınırımız 30 oy.
İyi okumalar canlarımm. Sizleri seviyorumm. ♥️✨
*******************************************
Hira'nın Anlatımından.....
Sabah başımın ağrısı ile uyandım.
-Ay başım çok ağrıyor.
Mırıldanıp söylendiğimde Aybars belimden tutup kendine çevirdi.
-İyi misin bebeğim?
Dudaklarımı büzüp ona baktım. Dudaklarımı büzdüğümde gözledimde olan bakışları hızlıca aşağı inmişti.
-Başım ağrıyor.
-Dudaklarını öyle yaptığında öpesim geliyor.
Gülüp tekrar dudaklarımı öyle yaptım. Öpmesi için yapmıştım ve oda tam olarak bunu yapmıştı. Sakin bir şekilde öpmeye devam ederken saçları ile oynamaya başladım.
-Artık tamamen birbirimize aitiz.
Dudaklarımın üzerine fısıldadığında gülümsedim.
-Evet sana artın müstakbel yakışıklı, kaslı kocacım diyeceğim. Yada kocişim mi desem?
Dediğim şey ile benden uzaklaşıp yüzünü buruşturdu. Dalga geçtiğimi fark etmişti ve şuan çok komik gözüküyordu. Kahkaha atmaya başladığımda konuştu.
-Romantik anların katilisin.
Gülmeye devam ederken o boynumadaki yerini aldı.
-Hmm çok güzel kokuyorsun.
Boynuma öpücük kondurup benden uzaklaştı.
-Eee kraliçem kahvaltıda ne yemek istersiniz?
Ellerimi yanaklarına koyup dudaklarına küçük bir öpücük bıraktım.
-Beni istiyorsun galiba.
İmalı bir şekilde konuşunca gözlerim irice açıldı.
-Aaa ne?
Gülerek beni kendine daha çok çekti ve sarıldı.
-Şaka yaptım sakin ol.
-Ay benim başım hala çok ağrıyor ya.
Ondan uzaklaşmaya çalıştığımda kollarını hafif gevşetti.
-Kahvaltıdan sonra ilaç içersin.
Mırıldanıp yataktan kalktım ve üzerimi değiştirmek için giyinme odasına girdim. Üzerime rahat kıyafetler giyip aynanın karşısında saçlarımı taradım. Parmağımda ki yüzük dikkatimi çekince elimi uzatıp yüzüğüme baktım. İstemsizce güldüm, belimde hissettiğim eller beni sararken Aybars boynumdan öptü.
-Aybars sen düğünden sonra daha bi sırnaşık oldun sanki.
-Öyle mi oldum?
Tam ona dönüp cevap verecekken içeriden bağırma sesi geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay Safkan ve Kelebek (Düzenlenecek)
VampirKendisini normal genç bir kız sanan Hira'nın bağlı olduğu safkan vampir ile tanıştıktan sonra öğrendiği gerçekler, yaşadığı olayları anlatıyor. Eğleneciğinizi düşündüğüm bir kitap umarım şans verip okursunuz. Şimdiden teşekkür ederimm♥️