30.Bölüm

453 31 3
                                    


Aybars'ın Anlatımından....

Oturduğumuz kafedeki çoğu erkeğin bakışlarının bizim masada oluşu sinirimi bozuyordu Aylin ve Hira kendi aralarında konuşurken kahkaha atıyorlardı ve hepsinin bakışları kızlara dönüyordu. Bu kafede neden hep erkek vardı?

Tatlısını yiyen Hira'ya bakınca istemsizce gülümsedim tatlıyla aşk yaşıyordu resmen. Bakışları bana dönünce oda gülümsedi ve bacağındaki elimi tuttu.

Neden buraya gelmiştik biz? Benim daha güzel planlarım vardı. Ona doğru yaklaşıp kulağına fısıldadım.

-Fazla güzelsin kelebek. Sana bakan hemcinslerimi parçalamak istiyorum bu normal mi?

Yanakları pembeleşirken göğüsümden itip beni kendinden uzaklaştırdı. Kızaran yanaklarını saklamak için kafasını başka tarafa çevirdiğinde yüzümdeki gülümseme dahada arttı. Bir süre sessizce tatlısını yedikten sonra bana döndü.

-Tadına bakmak ister misin? Tadı çok güzel.

Kaşığı ağzıma yaklaştırıp zorla ağzıma soktu istemiyorum deme fırsatım bile olmamıştı, tatlı gerçektende güzeldi ama gereksizdi kan benim tüm ihtiyaçlarımı karşıladığı için bu tarz şeyler gereksiz geliyordu. Sevimli bir şekilde gülümseyip konuştu.

-Beğendin mi?

Kafamı evet anlamında salladığımda istediği cevabı almanın mutluluğuyla tatlısını yemeye devam etti. Bacağındaki elim hala oradaydı elimi itmiyor oluşu hoşuma gidiyordu. Kızlar kendi aralarında konuşurken Kerem bana bakıp konuştu.

-Artık mahzenle ilgilenmen gerek biliyorsun değil mi?

Derin nefes alıp kafamı salladım. Karışıklıklar canımı sıkıyordu en kısa sürede onları halletmem gerekiyordu.

-Hadi kalkalım artık.

Aylin'in dediği şeyle Kerem garsona seslenip hesabı istedi. Hesabı ödedikten sonra kafeden çıkmıştık, Aylin ve Hira kolkola girmiş önden yürümeye başlamışlardı gözlerim onların üzerindeyken konuştum.

-Demir tehdit mesajından sonra başka bir şey söyledi mi?

-Hayır. Şartları kabul ettiğini daha söylemedi ama bence kabul edicek.

Demir oğlunu geri istiyordu ve vermezsek sonuçlarının ağır olucağını söylemişti bende ona oğlunu vericeğimi ama bazı şarlarımın olduğunu söylemiştim. Şartlar şunlardı Demir ailesinin mahzende artık sözü geçmeyecekti ve tüm yetkileri bana verilecekti bu benim başa geçtiğim anlamına geliyordu. Onlardan kısaca başa geçme rekabetinden çekilmelerini söylemiştim. Çekilmekten başka seçenekleri yoktu şartımı kabul etmezlerse Emir ölücekti ve ben başa geçicektim şartımı kabul ederlersede yönetimi kendi elleriyle bana vericeklerdi. Emir yaşadığı sürece beni devirmek için her şeyi yapardı o yüzden ondan kurtulmam gerekiyordu fakat onu öldürmem büyük olay yaratırdı bunu istemiyordum.

Aylin ve Hira görüş alanımdan çıkınca düşüncelerimin arasından sıyrıldım ve hızlıca etrafı taradım. Kozmetik mağazasının önünde olduklarını görünce derin nefes aldım anlık kriz geçirmiştim Hira'yı bir daha kaybetmeyi düşünmek bile canımı yakıyordu.

-Kızların yanına gitsek iyi olur.

Kızların yanına doğru ilerlemeye başladık. Bu olaylar yüzünden Kerem ile olan iletişimimizde değişmişti eskiden her şeye kahkahalarla gülüp her şeyle dalga geçerken şimdi hep ciddi konular konuşuyoruz. Kızlar mağazaya girince bizde bankalara oturmuştuk  yandan Kereme baktığımda telefonundan oyun oynadığını farkettim telefonu elinden çekip ekrana baktım.

Bay Safkan ve Kelebek (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin