ZANIM PRZEJDZIESZ DO PROLOGU!

211 19 10
                                    

Witajcie! Zacznę od faktu, że jest to moja pierwsza książka. Mam nadzieję, że się spodoba. Jeżeli dostrzeżecie jakieś błędy- napiszcie w komentarzu.  

Edit: Bardzo dziękuje za zrobioną okładkę- Bardzo polecam okładki Fernmist

Drugim faktem jest rzecz,  że część z Was dostrzeże zmiany charakterów u niektórych postaci. Jest to celowy zabieg. Zanim przeczytałam serię :,,Wojownicy" wymyśliłam własną, oryginalną jednak bazującą na Wojownikach książkę. Jej bohaterką jest Szybka Burza- kotka mieszanej krwi. Moja wymyślona nie miała nawet tytułu, ale pierwotne wersje to było ,,Obrońcy". Stąd pomysł napisania tego fanfictionu.  

W mojej wymyślonej opowieści, koty także mieszkały w mieszanym lesie. Klanów było 5-6( Klan Mroku to na początku grupa samotników) Chciałam ją napisać. Później w moim życiu pojawili się ,,Wojownicy" Erin Hunter. Żeby nie robić plagiatu( ktoś na pewno mógłby tak powiedzieć) postanowiłam pozmieniać tak troszkę historię Łatka, na tyle aby chociaż trochę spełnić swoje marzenie. Tak właśnie powstała ta książka. Właśnie dlatego bohaterowie w ,,Wojownikach- Prawdziwi przyjaciele i tajemnica przeszłości" mają inne charaktery- po prostu starałam się nawiązać do swojej wyobraźni. A oto postacie  z obrońców( niektóre) oraz elementy z nich wzorowane:

-Błękitna Gwiazda- u Erin Hunter: sprawiedliwa, trochę surowa, lecz odpowiedzialna, itp.. W obrońcach;  Migocząca Gwiazda: średnio sprawiedliwa, także odrobinę surowa, lecz troskliwa, umie przyznać się na głos do błędu. Jak widzicie takie wzorowanie.

-Łatek- w Wojownikach: typowy kot domowy, nie lubi przygód- u mnie gra rolę Szybkiej Burzy; mieszana krew, ( Klanu Burzy- znaczy się Pioruna i Gwiazdy), zwinność, mądrość( wszystkie cechy obrońcy- kurde wojownika).

-Lwie Serce- : złocisty, inteligentny oraz szlachetny- W obrońcach: rola Niebezpiecznego Grzmotu - ciemno-szara sierść, ponad przeciętna inteligencja oraz waleczność( jak widzicie,  nie które postacie się wręcz pokrywają)

- Szybki Wiatr- nie nadaje się do szkolenia- nie ma takiej wielkiej cierpliwości- u mnie pokazuje raczej Szybką Burzę, ale jako mentora: wyrozumiały, cierpliwy, spokojny, ale także odważny.

Starczy tych opisów- bo spoileruje. 

Teraz kiedy wszystko wyjaśniłam zapraszam do przeczytania :)

Ps. Jeżeli zechcecie, napiszę książkę pt,, Obrońcy"- ale będzie podpięta pod Wojowników. 

Wojownicy- Ścieżka Sprytnej WichuryOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz