(2)

3.1K 269 49
                                    

Lütfen fikirlerinizi düşüncelerinizi belirtirken içinizden belirtin yorum yazmak yerine.

Kırıcı bir yorum daha görmek istemiyorum, Yejiyi kimse sevmek zorunda değil.

Ama kırıcı bir yorum dahi görmek istemiyorum, umarım anlayışla karşılarsınız.

*

Teneffüs zili çalmıştı heyecanlı adımlarla dalacağı o lavuğa doğru adımladı Hyunjin.

Karşısında ensesine yakın sarı saçlı çocuğu gördü o olduğuna şimdi emindi artık.

"Hey sen!" Dedi sinirli bir tonda Felix önünü Hyunjin'e döndü ve masumca hiç bir şey olmamış gibi bakındı. "Bana mı seslendin?" Hyunjin adımlarını onun üzerine doğru yürüyerek kullandı.

"Senden başka birisi var mı?" Felix etrafa bakındığında başını olumsuz anlamda salladı.

"Ne istiyorsun?" Dedi laubali bir şekilde Felix. Hyunjin gözlerini devirdi ve yumruklarını sıktı.

"Gerçekten yaptıklarını unutmuş olamazsın." Felix aval aval baktı ve çatık kaşlarıyla Hyunjin'i süzdü ve işaret parmağını Hyunjin'e doğru tuttu.

"He sen o çocuksun, bir ara konuşmuştuk hatta." Hyunjin ellerini saçlarına geçirip asıldı.

"Ya ben neden hatırlamıyorum biz ne yaşadık seninle." Sinirlenmişti ve bir geri bir ileri gidip durdu.

"Sana yol tarifi sormuştum, sen de bana yolu tarif ederken. Neredeyse araba beni çarpıyordu beni kurtarmıştın." Hyunjin gözlerini kıstı ve düşündü ama bunda yanlış anlaşılacak bir görüntü bile yoktu.

"Sen cidden eşcinsel misin?" Dedi Hyunjin bıkkın ses tonuyla. Felix çok geçmeden başıyla onayladı.

"Tabii bunu herkes bildiği için beni seninle birlikte görünce..." Dedi Hyunjin.

"Bu yanlış anlaşılmayı düzeltmek isterim." Dedi Felix mütevazi ses tonuyla.

"Düzeltsen ne olur ki adım çıktı dokuza." Felix gülümsedi. "Ben gerçekten üzgünüm."

Hyunjin elini dur anlamında kaldırdı. "Bizlik bir durum yok, insanların algısı bozuk. Ne söylersek söyleyelim öyleler." Felix başıyla onayladı.

"Adın ne?" Dedi  "Hyunjin.. Hwang Hyunjin." Felix şaşırır gibi yaptı. "SM şirkette stajyerlik yapan sen değil misin?" Hyunjin başıyla onayladı. "Evet de sen nereden biliyorsun, aslında okulda kimsenin haberi yok." Felix gülümsedi.

"Ben de stajyerim." Hyunjin şok olmuş yüzüyle baktı Felix'e. 

İyi okumalar, oy ve güzel yorumlarınız benim için çok önemli.

Boş yorum atarsanız silinecektir bilginize.

the one with the nice voice is gay.  (hyunlix)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin