(3)

2.8K 233 13
                                    

Lütfen fikirlerinizi düşüncelerinizi belirtirken içinizden belirtin yorum yazmak yerine.

Kırıcı bir yorum daha görmek istemiyorum, Yejiyi kimse sevmek zorunda değil.

Ama kırıcı bir yorum dahi görmek istemiyorum, umarım anlayışla karşılarsınız.

*


Hyunjin ağır adımlarla okuldan çıkarken Yeji'nin yanında bir erkek gördüğünde şimdi emin olmuştu kendisini yok yere böyle ithamlar atan kişilere bundan sonra inanmayacaktı Yeji ve o çocuğun yanından hızlı adımlarla geçerken Yeji kendisini fark etti.

"Hyunjin?" Hyunjin hafif başını döndürdü ve orta parmağı Yeji'ye takdim etti. "Dinle beni Hyunjin."

Kendisini 2 hafta sonra Felix ile beraber onların haksız olduğunu kanıtlamıştı ve şimdi Yeji'nin bir sürtük olmasını görünce artık ona karşı iyice kin besler hale gelmişti.

Eve gitmek için durağa yürüdü yavaş ama temkinli adımlarıyla. "Jin?" Kendisine seslenen kişiye döndürdü kafasını.

"Jisung?" Dedi şaşırmış bir ifadeyle. "Okuldan mı çıkıyorsun?" Hyunjin başıyla onayladı.

"Sen peki.." Dedi Hyunjin merak etmese bile. "Evet ben de okuldan yeni çıktım." Hyunjin başıyla onayladı.

"Seninle bir şey konuşabilir miyim?" Demişti Jisung ama Hyunjin'in otobüsü gelmişti.

"Başka zamana ne dersin, çünkü otobüsüm geldi." Jisung kafasını hafifçe salladı ve gülümsedi.

"Tamam sana mesaj atarım." Hyunjin bir şey demeden otobüse bindi. "Ne cins bir çocuk hala yüzü varmış gibi benimle konuşuyor." Diyerek içinden söylendi Hyunjin.

İyi okumalar, oy ve güzel yorumlarınız benim için çok önemli.

Boş yorum atarsanız silinecektir bilginize.

the one with the nice voice is gay.  (hyunlix)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin