Arkadaşlar final yapmamı dört gözle bekliyor gibisiniz hiç yorum ve beğeni de yok bu beni gerçekten üzüyor emeklerimin karşılığını almak istiyorum ama bu gerçekten yeterli olmuyor.
İyi okumalar dilerim.
Bu Bölüm Ateez Üyesi Wooyoung İle San Çiftin Hakkında.
"Yorgunsun, neden dinlenmedin?" Wooyoung'un dediğine sadece tepkisiz omuz silkti.
"Neyin var, bir şey mi oldu?" San bir şey demek istemedi ama bu sefer sessiz kalmayı tercih etmeyecekti.
"Görüyor musun X-ONE Grubu eşcinsel olduklarını açıkladıkları halde hala ajanstalar."
Wooyoung umursamazca başıyla onayladı. "Ee neden bunu düşündün?"
San iç çekti ve başıyla reddetti. "Anlamadın galiba, biz ne zaman ilişkimizi açık edeceğiz?"
Wooyoung iç çekti. "Buna hazır değilim." San ayağa kalktı ve şok olmuş yüzüyle.
"Ne yani.. 2 yıldan beri çıkıyoruz ama buna hazır değilsin ha?" Wooyoung bir şey demedi tepkisiz durdu yine.
"Bir şey söyle Woo!" Wooyoung gözlerini San'ın gözlerine sabitledi. "Ne yapabilirim, hazır olduğumuz da olmasın mı?"
San ellerini kenetledi ve yüzüne doğru dayadı. "Zaten ben de hemen söylemeyi istemiyorum bu tavrını anlayamadım."
Wooyoung konuyu değiştirmek istedi. "Yarın sonunda şarkımızı yayınlayacağız."
"Umurumda mı şu an?" Dedi sinirli ses tonuyla San. "Ama benim umurumda." Wooyoung hızla yanından kalkıp odasına gitti.
"Şarkımız çıktıktan sonra söylemek istiyorum herkese." Diye kendi kendine mırıldandı.
"Ama San benim yapabileceğim sürprizi biraz beklemeyi bile istemiyor." İç çekti ve yatağına sırt üstü uzandı.
Elini kafasının altına koydu telefonundan son aramalara tıkladı.
"Alo Felix." Karşı taraftan çok geçmeden ses geldi. "E-efendim." Müsait olmadığını anladı Wooyoung.
"Sanırım müsait değilsin seni sonra ararım." Felix inlemelerin ardından zorla da olsa cevap verebilmişti.
"O-olur sonra ara lütfen." Telefonu sonlandırıp değişik duygu barındıran yüzü olmuştu.
"Daha o raddeye hemen mi geldiniz pis sapıklar." Gözlerini devirdi ve gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the one with the nice voice is gay. (hyunlix)
Teen FictionHyunjin okuduğu okulda kız sevgilisiyle olaylı bir şekilde ayrılır adı Felix ile anılmaya başlar ve Felix'i görmemiş olmasına rağmen bu konuyla ilgili başı ilginç bir belaya girer. Düzenlendi.