Teneffüs zili çaldıktan sonra Hyunjin hızlı adımlarla öğlen yemeği için yemekhaneye indi.
Önünden yemekhaneye giden Felix'i görünce daha da hızlandı ama yanında ilerleyen Changbin'i görünce gözleri sinirden kısılmıştı.
"Anladık grupsunuz ama yeter artık." Diyerek içinden söylendi durdu. Herkes gibi tabldot alıp ilerledi.
"Selam." Dedi Felix gözlerini Hyunjin'in gözlerine sabitleyip bir şey demedi sadece hafiften kafasını eğdi.
Yemeklerini koyup bir masa bulmaya ilerlediler. "Yanına oturabilir miyim?" Diyerek hemen oturdu Hyunjin Felix rahatsız olmamıştı ama Changbin gözleriyle rahatsız olduğunu belirtmişti.
"Şarkımızı çalmayı mı düşündün?" Rahatsız edici itham da bulunan Changbin Hyunjin'i rahatsız etmişti yemeğine başlayamadan çattı kaşlarını.
Felix ağzına götürdüğü kaşık ile kala kalmıştı. "Ne saçmalıyorsun sen?" Hyunjin'in en nefret ettiği şey bu tür suçlamalardır.
"Diyorum ki neden bizimle oturuyorsun, bir sebebi falan olmalı öyle değil mi?"
Hyunjin gözlerini devirdi ve ellerini yumruk yapıp masaya vurdu hafifçe. "Felix ile konuşuyorum, Felix ile muhatap oluyorum."
Felix şaşkın ifadeyle ikisinin laf dalışını dinlemeye koyuldu ses çıkartmadan. "Ama bir sebebi var mı?"
Changbin iyice şansını zorluyordu ama istediğini duyasıya kadar Hyunjin'e kök söktürecekti.
"Var ama bu seni zerre ilgilendirmez." Hyunjin tabldot'unu alıp çöpe attı hızlı adımlarla sınıfına ilerledi.
Herkese rezil olabileceğinden tırsıyordu ya eşcinsel olduğunu söyledikten sonra herkesin gözünde nefret edilen birisi olursa?
Gerçi Felix eşcinsel olduğunu belirtmişti ama kimse yadırgamamıştı. "Üzgünüm." Arkasından gelen sese döndü ve naif bir gülümsemeyle başıyla reddetti onu.
"Sorun değil ama, az daha zorlasaydı yumruğu yemişti yüzüne." Felix güldü utangaç tavırla.
"Aranıza girmek istemedim, umarım bundan ötürü bana alınmazsın." Hyunjin elini Felix'in yüzüne koyup sıvazladı.
"Böyle yapma, beni kendine daha fazla aşık etmene izin verme." Felix gözlerini şok olmuş bir şekilde yeniden açtı.
"Sen de yapıyorsun." Hyunjin ile Felix birbirilerine baka baka bir hal olmuştular okulda olduklarını neredeyse unutuyorlardı.
Teneffüsün bittiğini duyuran zil sesiyle beraber kendilerini toparladılar. "Sonra görüşürüz?"
Felix gülümseyerek başıyla onayladı. "Görüşürüz." İkisi de farklı yöne doğru ilerlediler.
-Devam Edecektir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the one with the nice voice is gay. (hyunlix)
Teen FictionHyunjin okuduğu okulda kız sevgilisiyle olaylı bir şekilde ayrılır adı Felix ile anılmaya başlar ve Felix'i görmemiş olmasına rağmen bu konuyla ilgili başı ilginç bir belaya girer. Düzenlendi.