KORE MAGAZİN
22 ARALIK 2019 YILINDA OH MİNA İLE ÇIKAN STAJYER KANG MİN-HO'NUN ÇIKTIĞI KONUŞULUYOR. BU HABERLERİN ASILSIZ OLABİLMESİ NE YAZIK Kİ YANLIŞTIR BİR KAYNAK SAYESİNDE HABERİMİZ OLDU.
( FOTOĞRAF 20 EKİM 2019'A AİTTİR.)
"Lanet olsun!" Diyerek çığırıp odasından çıkıp diğer üyelerle beraber vah çekmeye başlamıştı Minho.
"Kardeşim bir güzel sıçtın lan sen." Jino'nun dediğine sadece baş salladı. "Evet.."
Felix ve Hyunjin gülümsediler. "Oh Mina'nın şirketi ne açıkladı biliyor musun?"
"Şimdilik haberim yok ama, KQ ajans hemen açıklama yapmış." Hyunjin heyecanla oturduğu koltukta dikleştirdi bedenini.
"Ne demiş?" Herkes heyecanlı bir şekilde cevabı bekledi. "Asılsız dedi."
"Hahahahahahahahahaha" Diyerek anırdılar üyeler tek Mino anırmadı ciddiydi yüzü.
"Bırak öyle bilsinler.. bu haberi kim yayınladıysa yanılıyor şu an." Mino bir şey demedi elindeki telefonuyla ayaklandı.
"Mina mesaj attı bana." Şok olmuş yüzüyle gözlerini ekrana kilitledi. "Ne yazmış?"
"Durun bekleyin, bunu sindirmem lazım." Dedi gergin sesiyle.
oh._.mina: Haberleri şirketin hemen yalanlamış.
oh._.mina: Saygılarımı sunuyorum.
Bunları sesli okudu Mino ve üyeler düşünür gibi yaptı. "Trip atıyor sanki." Mino heyecanlı bir şekilde konuştu.
"Cidden mi lan?" Hyunjin düşündü. "Belki de yanılıyoruzdur."
mino: Ne demeliyim?
oh._.mina: Rica ederim diyebilirsin.
mino: Saçma olur.
oh._.mina: Uzun zamandan beri konuşmadık.
oh._.mina: Bana diyebileceğin cidden bu mu?
mino: Ne bekliyorsun?
mino: Mina ben salaklık ettim falan mı.
oh._.mina: Dikkat edersen ben eski meseleleri açmadım.
mino: Ama bir beklentin var.
mino: Bu magazincilere de sen koz verdin.
mino: Sizden daha çok ünlüyüz diye bunu yaptın.
oh._.mina: Ben yapmadım.
mino: Sen değilsen bile, şirketin yaptı.
oh._.mina: YG ajans buna kılını kıpırdatmaz.
oh._.mina: Sizden birisi.
mino: Yine işine gelmediğin gibi yapıyorsun.
mino: Seninle ne konuşuyorsam.
oh._.mina: Konuşma zaten, boş yapıyorsun.
Mino sinirle telefonu koltuğa çarptı. "Hey hey.. yavaş ne oldu?" Jino'nun dediğine pek anlamasa da sinirden gözlerini kapatıp açtı.
"Bu kız beni sinir hastası ediyor." Felix güldü. "Sen de eşcinsel ol." Mino şaşkın ifadeyle diğer üyelerle beraber Felix'e baktılar hepsi bir kahkaha patlattı.
"Hayranlar çıldırır lan." Changbin'in dediğine daha da güldüler. "Almayayım kardeşim, ben böyle çok mutluyum."
Dedi Mino korkarak gülümsemeye çalıştı.
-Devam Edecektir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the one with the nice voice is gay. (hyunlix)
Teen FictionHyunjin okuduğu okulda kız sevgilisiyle olaylı bir şekilde ayrılır adı Felix ile anılmaya başlar ve Felix'i görmemiş olmasına rağmen bu konuyla ilgili başı ilginç bir belaya girer. Düzenlendi.