"Sen kimsin de bana karışıyorsun hain!" Göz kırptı Felix Mino'yu ittirerek.
"Bu grupta hepimiz üyeyiz neden karışmayayım grubu lekeliyorsun!"
Felix elini yumruk yaptı ve Mino hazırım dermişçesine Felix'i onayladı.
Felix Mino'nun yüzüne yumruğu yapıştırdığında Soo-Man ile onun yanındaki müdür içeriye giriş yaptı diğer üyelerde geldiğinde hepsi ikisinin kavgasını izliyordu.
"Kim bey ayırın şunları." Felix Mino'nun üzerindeydi 2-3 yumruk indiriyordu. Kim hemen Felix'i tutup dışarıya doğru sürükledi.
Soo-Man'da çıktı hemen Felix'in önünden odasına geçti. "Yürü Soo-Man bey seninle konuşacak."
Felix dudak altı gülümsedi ve hemen denileni yaptı. "Neyin var senin, ilk kez böyle bir şey yapıyorsun!" Soo-Man kendisine bağırmıştı.
Felix bir şey demedi. "Cevap ver, konuş neden yaptın bunu!" Felix gözlerini Soo-Man'ın gözlerine dikti.
"Bana top dedi." Soo-Man oturduğu koltuktan kalkıp tekrar oturdu ve güldü alaycı bir şekilde.
"Bunda bir sorun olabileceğinden emin değilim." Felix çatık kaşlarıyla sorguladı.
"Eşcinsellerden nefret ediyorsunuz sanırım." Soo-Man şaşırdı ve anında şaşkın yüzünü gizledi.
"Top o anlama mı geliyordu?" Felix gözlerini devirdi dik omuzlarını rahata bıraktı.
"Hyunjin ile benim fotoğrafım vardı sizde ve siz de onu kovdunuz." Soo-Man bu kadar her şeyi çabuk öğrenmesine şaşırmıştı.
"Ne alakası var, neyden bahsediyorsun sen?" Felix ellerini yumruk yaptı ve masaya hızla vurdu.
"Çok alakası var, yaşlı bunak sizin gibiler yüzünden. İnsan istediği hayatı yaşayamıyor biliyor musun?"
Soo-Man bu sözlere karşı ses çıkartmamak yerine sesini çıkartmıştı. "Ağzından çıkanı kulağın duysun!"
Felix bileğindeki saate baktı. "Bu saatler de o tehdit ettiğiniz fotoğraf magazin sayfasında paylaşılacak."
Soo-Man Kim Bey'e baktı. "Ne duruyorsun ara o magazin sayfasını kaldırt." Kim bey odadan çıkıp gitti.
Felix ile Soo-Man sinirli yüzleriyle birbirilerine bakıştılar. "Kariyerini çıktığın basamakları sırf aşkın için vazgeçemezsin."
Felix derin bir nefes alıp verdi. "Vazgeçebilirim." Felix durdu ve alaycı bir gülümseme ile güldü.
"KQ ajansı ile dün anlaştım, senin gibi Antilerle çalışmak istemiyorum."
Adam ayağa kalktı ve Felix'in dibine geldi. "Neler diyorsun sen, ciddi olamazsın."
Felix başıyla onayladı. "Tüm grup üyeleri ile beraber o ajansla anlaştık. Sen bittin dostum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the one with the nice voice is gay. (hyunlix)
Genç KurguHyunjin okuduğu okulda kız sevgilisiyle olaylı bir şekilde ayrılır adı Felix ile anılmaya başlar ve Felix'i görmemiş olmasına rağmen bu konuyla ilgili başı ilginç bir belaya girer. Düzenlendi.