(15)

1.4K 118 10
                                    

Lütfen fikirlerinizi düşüncelerinizi belirtirken içinizden belirtin yorum yazmak yerine.

Kırıcı bir yorum daha görmek istemiyorum, Yejiyi kimse sevmek zorunda değil.

Ama kırıcı bir yorum dahi görmek istemiyorum, umarım anlayışla karşılarsınız.

*

Hyunjin'i öptüğünden beri yanlış giden çok şey vardı ailesiyle yine kötüydü dersleri iyi veya kötü arasında bir şeydi.

Bunları düşünmek yerine Hyunjin ile arasındaki mesafeyi düşünmeden edemiyordu dünde kendisine bağırdığında üzülmüştü.

SM şirketine giriş yaptı yine gözleri istemsizce Hyunjin'i aradı. "Bugün dans hareketlerimiz için sıkı çalışmalıyız." Diyen Changbin'i başıyla onayladı. "Tamam." Dedi "Son zamanlarda iyi değilsin." Felix başıyla reddetti. "Hayır iyiyim, nereden çıkarttın?" Changbin dudak altı güldü.

"Biliyorum çünkü bütün gün, okulda senin ne yaptığını görüyorum."

Felix  bıkkın ifadeyle Changbin'in yüzüne baktı. "Yaptığın sapıklık biliyorsun değil mi?"

Changbin güldü ve göz kırptı. "Merak etme 1 yıllık, sevgilim var ve sana göz dikmedim."

Felix gözlerini devirdi. "Merak etmem zaten." Hyunjin endişeli yüzüyle yanlarından geçerken çok tırsmıştı Felix'in gömleğini hafifçe dokandı.

"Terasa gel." Usulca kendisine denileni duyabilmişti heyecan yapıp başıyla onayladı Hyunjin'i.

Dediği gibi terasa çıktı Hyunjin'de oradaydı. "Diyebileceğin şeylerden korkmalı mıyım?" Hyunjin başıyla reddetti.

"O gün olanları düşündüm de, ikimiz gerçekten birbirimizi yanlış anladık."

Felix bu söylenenlerin nereye varabileceğini heyecanla bekledi. "Demek istediğim, beni öptüğünden beri sana karşı bir şeyler hissetmeye başladım."

Felix alaycı bir gülüşle elini dur anlamında kaldırdı. "Şakana sokayım, yürü git işine." Diyerek arkasını döndü ve ilerledi.

Hyunjin dişlerini sinirden sıktı. "Bu sefer şaka değildi." 

2 Hafta Sonra

hwang_hyunjin2000: Hayırlı olsun yeni singleniz geliyormuş.

lee_102_felix:  Sağ ol.

hwang_hyunjin2000: Bu ne küstahlık, sadece bu kadar mı?

lee_102_felix: Evet ne dememi bekliyorsun ki.

hwang_hyunjin2000: Okulda göremiyorum, şirkette desen orda da karşıma çıkmıyorsun.

hwang_hyunjin2000: Beni o gün dinlemeden çekip gittin.

hwang_hyunjin2000: İyi misin sen?

lee_102_felix: Ben gayetle iyiyim sen kendine bir bak.

hwang_hyunjin2000: Bu ne şimdi, yaptığın ithamlar hiç hoş oldu mu?

lee_102_felix: O zaman yazma.

hwang_hyunjin2000:  Başka birisi var değil mi?

lee_102_felix: Ne?!

hwang_hyunjin2000: Benimle öpüştükten sonra değiştin sen.

hwang_hyunjin2000: Sevgilin vardı değil mi?

lee_102_felix: Ya sen ne dediğinin farkında mısın.

lee_102_felix: Bana bu çirkin ithamlarda bulunan sensin.

hwang_hyunjin2000: Seni sevdiğimi söyledim ama inanmadın.

hwang_hyunjin2000: Beni yedekte tutuyordun.

hwang_hyunjin2000: Sevgilin sana geri döndüğü, 

zaman beni peçete gibi kenara attın.

lee_102_felix: Sen cidden iyi değilsin.

lee_102_felix: Lütfen beni rahat bırak.

hwang_hyunjin2000 engellendi.

hwang_hyunjin2000: Asıl sen iyi değilsin amk

hwang_hyunjin2000: Attığım mesajlar bile ulaşılmıyor.

hwang_hyunjin2000: Sokayım böyle işe hay aq



İyi okumalar, oy ve güzel yorumlarınız benim için çok önemli.

Boş yorum atarsınız silinecektir bilginize.

the one with the nice voice is gay.  (hyunlix)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin