(11)

1.6K 155 3
                                    

Lütfen fikirlerinizi düşüncelerinizi belirtirken içinizden belirtin yorum yazmak yerine.

Kırıcı bir yorum daha görmek istemiyorum, Yejiyi kimse sevmek zorunda değil.

Ama kırıcı bir yorum dahi görmek istemiyorum, umarım anlayışla karşılarsınız.

Changbin ile Felix prova odasına geçmiştiler aynı okulda okumaları yetmezmiş gibi aynı şirkette stajyerdiler Felix yine gözlerini etrafa yönlendirdi.

"Yine yok ortalıkta." Diyerek hayıflandı sesli bir şekilde. "Ne.. ne dedin?" Changbin'in kendisini anlamaması işine gelmişti. "Hiç.. hiç bir şey dostum." Changbin spor çantasını aynanın önüne koydu Felix'le beraber.

Felix prova odasına 3 kişinin girdiğini görünce müziği kapattı. Hyunjin'de o 2 kişinin arkasındaydı.

"Selam, işiniz çok uzun sürmez değil mi?" Changbin başıyla reddetti. "Bize yarım saat verseniz?"

Changbin'in onayını bekledi. "Diğer pravo odası var diye biliyorum?" Minho düşünür gibi yaptı.

"Yeni silindi zemin, o yüzden burada yapma kararı aldık." Changbin başıyla onayladı.

"Stajyeriz hepimiz zaten alt tarafı yarım saatliğine izin vereceksin."

Changbin spor çantasını omzuna koyup ilerlediğinde Felix'de aynı hareketi yaptı kısa bir göz bakışına giriştiler Hyunjin ile kendisi.

"Üzgünüm." Dedi Hyunjin usulca.

İyi okumalar, oy ve güzel yorumlarınız benim için çok önemli.

Boş yorum atarsınız silinecektir bilginize.

the one with the nice voice is gay.  (hyunlix)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin